Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Herr Dunderskägg - 24 juli 2009 13:00


Wow, bara för att jag tycker illa om utseendefixerade bimbos, som jag skrev i förra inlägget, så måste jag inte ha dömt dom. Jag känner igen en bimbo när jag ser en...

Men jag får väl inte tycka så för er? Eller hur var det? Jag skulle lätt ta mig tid att lära känna vilken person som helst, men får jag reda på att hon bara vill ha tokdeffade killar, som skryter om sitt yttre, kanske även slår sin flickvän (har hört och varit med om mer än vad ni tror), så kommer jag i vilket fall som helst tycka illa om den tjejen och dess följe.


Jag tycker man ska leta djupare än att gå efter hur båda könens yttre ser ut. Men det är bara jag, vill ni vara ytliga, FINE, men propsa inte på MIG eran smak. Jag har min smak och tänker inte överge den!

Jag ser gärna att min blivande flickvän kanske har något extra kilo. Det ska inte va så man ser revbenen och man får ont i låren om hon sitter i ens knä liksom... Utan gärna en rund och fin bakdel. :)

Former på rätt ställen på kroppen om man säger så... Men som sagt, jag tänker inte döma en person bara för att den är smal, eller rund... Personligheten är A och O för mig, och för många andra. Jag har inte dömt någon, men som jag sa, står ni och skriker er hesa över Idol-deltagare osv, tänker jag tycka att eran smak suger... Så är det, jag lyssnar mest på hårdrock, men jag är jävligt bred i min musiksmak... Vafan, dom som känner mig vet att jag gärna lyssnar på dansband vissa gånger, eftersom jag är uppvuxen med det! Jag lyssnar på allt ifrån döds till dansband, country och trance, tuggumitechno till ballader av den allra smörigaste versionen...

Tyck illa om min musiksmak, what do I care? Kan ni inte ta att jag är ärlig och har en åsikt - fuck you! Vad ska ni göra? Tycker ni illa om mina åsikter och min smak - sluta umgås med mig! Ok?!

Hare bra nu, så hörs vi!

[Signing Off...]

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards