Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Herr Dunderskägg - 29 juli 2009 23:55


De senaste tre dagarna har vart riktigt underbara och oerhört avslappnande för mig.


- Måndag: Åkte med Linn och Antero till Thun's och handlade kläder, riktigt snygga dessutom! Sen blev jag upphämtad av Björn, sen bar det av till iskalla vattnet (ok, inte SÅ farligt) vid Fjällnoras hundbad. Dix och Nova var ju med och skulle bada, men Nova var lika mycket badkruka som vanligt. Jäkla landkrabba! Sen drog vi hem till mig och käkade och snackade skit, mycket mysigt...


- Tisdag: Åkte in till päron + syster med bror min och Johanna. Åt god middag och hade väldigt trevligt, efter det blev jag skjutsad till Virre som fyllde 21, den gamla geten!  Drack några groggar och snackade massa skit om allt och inget. Slutade kvällen/natten/morgonen med att sitta och spela gura och äta tårta. Mycket trevlig dag!

- Onsdag: Jag och Freddan kom hem till honom runt 20 i 5 på morgonen, snackade en stund, sen gick vi o la oss. Upp vid 12, lånade bilen, drog hem och fixade mig i ordning. Drog tillbaka till Jönninge, sen hämtade Björta upp mig, Fredd och Hanna. Drog in till Uppsala och Salt, där vi åt jäkligt god middag och började så smått att dricka... Dagen drog iväg, och helt plötsligt var klockan efter 22 nu ikväll... Började dra oss hemåt, kom hem runt 15 över 11. Och nu sitter jag här och sammanfattar...

Tack för dessa dagar mina underbara vänner! Ni betyder allt!!

------

Och så över till något annat... Kom underfund med hur mycket det suger att vara singel, och hur less jag är på det idag när man ser alla som sitter och myser i solen... Jag saknar närheten, tryggheten... Allt!

Men jag vet att det kommer ta ett jäkla tag innan jag hittar någon för mig, och jag får helt enkelt acceptera det! Nåja...

Ha't bra så hörs vi av!

[Signing off...]

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards