Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Herr Dunderskägg - 21 november 2010 20:38


Snart jävlar är det dags för Gormathon-spelning. Fy fan vad jag längtar! Kommer bli en riktigt awesome kväll. Känns som att Fredagskvällen kommer bli minnesvärd.

Ser fram emot att vråla med i låtar som "Skyrider", "Lens of Guardian" m fl... 


\,,/ >.< \,,/ Fuckin aye!!


Nån mer som tänker dra till Nalen på Fredag?! Vore awesome att se så många som möjligt där. 19.00 börjar kalaset. Osignade band startar upp kvällen.

Gratis inträde och 18-årsgräns. Reklam? Nej, vadå? Jag? ;D


Fan, idag har jag käkat årets första lussebullar. G'damn vad gott det var! Plus lite glögg till det. Riktigt riktigt fint satt det i kistan det!


Nu ska jag ta och varva ner efter eftermiddagens fotbollsmatcher med polarn framför en film.


Ni får även ursäkta att jag inte skrivit om nån musik på ett tag... Har fan inte haft nån ork som ni vetat. 


Stay true. Stay awesome.

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards