Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 31 december 2011

Av Herr Dunderskägg - 31 december 2011 12:24


Vad mer kan man begära såhär på allra sista dagen? Inte mycket - men döm av min förvåning när jag dyker in på Facebook och får se att MAN.MACHINE.INDUSTRY har lagt upp "behind the scenes"-materialet från inspelningen av nya videon + några intervjuer där en full/bakis/sliten Kapten blir intervjuad.


8.42 in i videon ser ni mig. Eller ja, jag är med lite titt som tätt i videon. Så nu är man en sån där "kännigendis", inte riktigt en kändis, men nästan... Men inte ens nästan, utan... bara nästan... att... nån.... känner igen... mig?


Nåja! AWESOME är det i alla fall! FUCKIN' AYE!!





Videon kommer bli awesome också, det vill jag lova. Låten är ju fet as hell!! Så tack igen till Berget och övriga inblandade. Cred till en riktigt rolig video som både avslöjar och fortfarande håller spänningen vid liv!


Gott nytt på er, vänner, fiender, pirater, ninjor, sluskar och såklart, alla gnuer!


Stay true. Stay awesome. Captains orders.



Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards