Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Herr Dunderskägg - 2 juni 2012 13:46


...i alla fall enligt alla "rykten" som går.


Fick en kommentar igår på mitt inlägg "Ja jävlar...." där aliaset "!!!!!!!!!" skriver följande:

"Fredag 1 juni 23:50

Vet att ni ska ha barn, går rykten över allt.. Alla vet"


What the fucking FUCK?!


Det var mer än vad jag visste i alla fall. Tjejen går på piller, dricker alkohol och är verkligen inte med barn!


Bra att folk verkligen lyssnar på rykten som går bakom våra ryggar istället för att fråga oss face to face. Alla ni som sprider såna rykten kan dra åt helvete. Allvarligt! ALLIHOPA!!


Visst, det skulle vara skitkul att skaffa ungar. Men vi kommer inte göra det på 2-4 år eller så. Vi är inte redo för ungar ännu. Sambon har precis fått nytt jobb och har verkligen inte råd att förlora det, då det ger jävulskt bra betalt och att hon trivs där hon jobbar nu.


Ni är ju helt klart idioter, ni som springer omkring och inte har några liv, utan måste sprida falska rykten.


Allvarligt - jag upprepar: ALLA ni som springer omkring och sprider rykten om oss, skaffa er egna liv och väx upp!

Era jävla idioter! Fy fan så jävla dåligt jag mår över såna människor. Jag skäms å era vägnar.


(...Och du som gömmer dig bakom aliaset och inte vågar visa vem du är... Du är så äckligt, jävla feg som gömmer dig och inte vågar avslöja vem du är! Men håll du dig bakom aliaset - det är nog bäst så.)


Stay TRUE. Stay awesome. Fuckheads! 

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards