Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Herr Dunderskägg - 25 juni 2012 15:39


På Torsdag är det "Bye bye, Gimo!" när vi flyttar ifrån denna gudsförgätna håla! 


"Allt annat är bättre än Gimo" har många sagt, och jo tack... Jag VET att så är fallet! Till och med de små små små byarna uppe i de norrländska skogarna är fan trevligare än Gimo.


Kommer bli så skönt att lägga allt dåligt bakom oss och få en nystart på ett nytt ställe. Där vi får mer privatliv (fast ändå inte) och där vi får en större frihet att göra lite som vi vill. Vara igång hur länge vi vill utan att tänka speciellt på grannar som störs av musik och så, utan kunna bröla bäst fan man vill vilken tid man än spelar TV-spel bara för att ta ett exempel.


Jag snackar sjävklart om ett hus. Hyra förvisso, men ändå ett HUS (snarare en stuga med stor altan). Ändå fan så mycket mer nice än en lägenhet. 


Aldrig mer lägenhet efter detta! Aldrig mer!


Nu kommer man bo något så när på "rätt" sida av allting. Nära alla andra... Underbart!


Bara några dagar kvar. Sen är det farväl till detta skitställe.


Så less! Och ja, jag VET att ni är massor av människor i denna hålan som vill bli av med mig. Och gladeligen, tänker jag lämna er i ro. Nu slipper ni mig! Och by the way... Skaffa er liv, dom finns i fyndprislådorna på Willy's och City Gross nu för tiden, har jag hört. Så leta er dit så kanske ni hittar er ett liv ni kan ha nytta av, istället för att lägga er i andras. 


Så jävla skönt det kommer bli! SÅ JÄVLA SKÖNT!!


Stay true. Stay awesome.

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards