Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg under juli 2009

Av Herr Dunderskägg - 10 juli 2009 01:08


Så nu sitter man och bloggar igen, och mitt i natten... Ja vad fan, Akriv X börjar ju snart. Tråkiga Mordkommissionen är ju innan tyvärr.


Nåja, helgen blir kanon tror jag! Idag - Fredag - Så blir det först tvätta (inte sååå kul, men ett måste), och sen blir det att pysa in till stan och snacka skit och kanske dricka en Morgan/Cola med gänget i stan.

Mycket trevligt!

Sen på Lördag då smäller det - Repa med Köttkvarn! Ja, vårat officiella bandnamn (eller Meatgrinder om vi skulle slå utomlands nån gång). Vi kommer köra igenom Die Die My Darling, som vi började med förra gången, sen blir det att antingen köra Halloween av Misfits, eller Somebody Put Something in My Drink av The Ramones. Sånt som märks....

Jag måste förövrigt antingen tejpa mina fingrar, eller skaffa mig cykelhandskar - såna där utan fingertoppar på, så man bara skyddar lite av fingrarna och händerna så jag inte får blåsor när jag trummar loss som en dåre. Även så måste jag fixa typ svettband och lite sånt. Blir bra varmt uppe i repan...

Efter det så blir det att grilla med bandet plus bihang. :) (Har alltid gillat det ordet, haha...) Bihanget består av Agge och Renee (en tjej Freddan träffade nere på Metaltown - eller ja, campingen vi bodde på...)....


Btw, har suttit och intalat mig själv hela kvällen nu att jag måste lägga mig i stenhård träning. Ska äta mer regelbundet, på bra tider, inga kvällsmackor, godis äter jag ju knappt längre så... Fyller ju snart år, så jag ska önska mig lite pengar så jag kan köpa in hantlar och dylikt. Måste även köpa joggingskor, och lite träningskläder. Ska även börja föra lite logg över hur jag tränar och äter, kalorimässigt osv...

Nu jävlar!!!!!! Biffa upp sig lite, bli som en liten fyrkantig köttklump... Höhöhö ^^

[Signing off...]

Av Herr Dunderskägg - 6 juli 2009 22:41



Om det var någon som tog åt sig ber jag om ursäkt för mitt inlägg jag skrev idag.... Jag var sjukt arg och besviken för hela denna dagen gått åt helvete!

Hoppas ni kan förlåta mig!

(Men jag är fortf besviken och arg.... Tro inte jag glömmer!!!)

-En ångerfull Daniel

Av Herr Dunderskägg - 3 juli 2009 17:52


Sitter här och funderar lite.
Visst, har bara varit singel i en månad, är det inte dags att man kommer ut på marknaden snart och börjar dejta eller vad som helst? Finns ju ett visst intresse kan jag säga från min sida, men att det knappt finns nåt intresse för mig är inte så konstigt, då jag festar med samma människor om och om igen, och det är aldrig några nya singelansikten man ser, vilket är lite surt.
Nästa fråga är, OM man ska leta, VART ska man leta? Krogen lär ju inte va prio 1 direkt...?
Och som sagt, på hemmafesterna är det ju inte direkt många singeltjejer längre. Alla verkar ha någon. Lite surt.

Imorgon börjar vi repa med nya bandet, heeelt underbart!! Skaffat replokal och jag bara sitter och längtar efter att lira trummor igen efter denna långa pausen. Jag kommer säkerligen vara ringrostig, men jag ska göra mitt bästa. :)


När kommer regnet som ska rensa upp luften? Ikväll? Hoppas det. Skulle behövas en rejäl omgång med regn för att både fukta marken lite och för att få lite skönare luft.
Imorgon är det släktträff med, men vi får se ifall det blir nån utklädnad för mig, då jag inte hittat någon peruk än. Lite kasst... Tyvärr...
Men vi får se om jag ens stannar hela kvällen, jag tror tyvärr inte det, för jag tänkte dra framåt 23-tiden in til Jonas o dricka lite med dom med. Jag vet, ni kommer bli besvikna på mig, men i år kommer jag i alla fall ha varit på släktträffen..

Sen fick jag inte behålla jobbet heller... Menmen, vad gör man? Det är väl bara att söka vidare va? Vilket jag håller på med. Fick tyvärr inte tag på kontaktpersonen idag. Gör ett nytt försök på Måndag! Då jävlar ska jag ha tag i na'...!! Det är i Öregrund på någon slags djurtillbehörsaffär...

Nåja, vi hörs folks...
See ya around!

[Signing off...]

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards