Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Herr Dunderskägg - 3 november 2009 15:20


Tjena tjena alla trogna bloggföljers!

Så var det dags att uppdatera min blogg! Jag anlände i Söndags till Norrköpings busstation med buss 835, efter 4½ timmes färd. Inte en blund fick jag på bussen heller, hur mycket jag än försökte. Och inte har jag någon musik att lyssna på heller, eftersom jag tappat bort mina hörlurar. Måste ta och leta upp dom när jag kommer hem, vilket blir på Fredag. Om nu inte mor och far vill ha sällskap på kvällen?! Hehehe...

Nåja, sitter här i Vikbolandet hos familjen Nilsson. Jättemysigt ställe, inte för att jag sett mig om så mycket ännu men, jag har all tid i världen. Ska ju hit många fler gånger! Jag har väl blivit rätt accepterad i familjen också, vilket känns oerhört skönt! Pappa Nisse vill utmana mig på Wii hela tiden, och ja, han vinner... Oftast i alla fall! Märks att jag inte spelat Wii sports på något år nu! Nåja, jag får öva som han säger... Jäkla kaxig karl det där. Jag gillar't!
Mamma Anette är också jättetrevlig och lättpratad. Umgicks lite med lillebror Jonatan häromdagen när jag kom med, annars har det inte varit så mycket mer. Men jättetrevliga verkar alla vara, och det känns kanon att vara här.

Sitter ensam på Linneas rum nu, tror hon gick upp och utmanade någon på Wii:et. Hon kände att hon ville utklassa någon sa hon, vilket bara händer i bowling men. Hähähähä... Skojar älskling! You know it!

Hennes kompisar vill träffa mig med, vilket också känns bra att dom vill bli en del av mitt liv eftersom jag är en del av Linneas. Tycker verkligen om dig tösen! Mer och mer för varje sekund som går! Allt är bara guld, gröna skogar och rosa moln just nu. Jag är nerkärad... Det är en sak som är säker!

Det enda jag kan klaga på är deras middagstid, som är vid 14.00-14.30 typ. Inte direkt van vid så tidiga middagar. Jag som varit ungkarl är ju van vid att äta vid 18 - 19-tiden! Nåja... Bara att vänja sig!
Just det, hade en sån jääävla hosta inatt med. Trodde jag skulle dö, allvarligt. Tror jag sov 4 timmar på hela natten/morgonen. Linnea, romantisk som hon är gick och fixade te åt mig vid sex-tiden imorse! Har man en omtänksam flickvän eller?! Och jag har en sån SJUK halsbränna nu med. Vet inte var jag ska ta vägen riktigt. Den vill inte ge med sig heller. Och ingen Samarin har dom heller. Så jag får väl bara härda ut helt enkelt?!

Nåja, hoppas förkylningen ger med sig, det är den som gör att jag har halsbränna. Har aldrig halsbränna annars så...! Mycket den som gör att jag inte kan sova heller... Förjävligt! Nu ska jag sluta klaga... Men lite synd är det om mig när jag inte kan sova. Hehehe... Äsch! Nu ska jag leta upp min flickvän och spöa henne på Wii!

Mos på er! Ja, mos.. inte mors... MOS!!

_________________________________

"Kärleken kan göra en människa tjugo kilo lättare."
- Ordspråk (Källa: Okänd)

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards