Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Herr Dunderskägg - 6 november 2009 15:43


Så har då den hemska dagen kommit; Dagen då jag lämnar Vikbolandet...


Kommer bli hemskt trist att lämna Nea (i och för sig så åker hon ju med mig på bussen till stockholm, så jag får 3 bonus-timmar med henne!) och hennes underbara familj! Det har varit en bra (men samtidigt dålig, pga hostan och så) vecka med en massa skratt och massa tv-spelande med hennes familj. Speciellt med Nisse, svärfar är lite förtjust i att utmana mig i diverse sporter på Wii:t! Men jag tror han är lite för kaxig ibland... Hehehe...


Som idag, när han skulle utmana mig i baseball, och hade ledningen med 4-2 inför min sista omgång. Jag får ut två stycken på baserna, och med min sista slagman slår jag in en homerun och drar förbi honom och vinner med 5-4! Hahaha... Då började usäkterna hagla... Dåliga batterier och sånt... Hahaha!
Nej, men jag har stormtrivts här nere, och jag kommer mer än gärna tillbaka! Blir väl i slutet på November eller början på December... Lång väntan, men helt klart värt det!


Linnea, du är helt jävla underbar! Och jag tycker om dig mer än jag förklara!! Tack för en underbar vecka prinsessan!


 Ska hem till mor och far ikväll, och sällskapa lite. Sen imorrn är det rep med bandet, ska bli trevlans. Hoppas det blir regn och blåst så Victor kommer på repet! Nej, men vore kul att ha hela bandet samlat för en gångs skull! Har blivit mycket hoppande på senaste tiden med saknade bandmedlemmar. Senast var det ju Freddan som var borta...
Hoppas han mår bra efter fallet på Halloween bara... Vore illa om han fick hjärnskakning. Men det var en rejäl smäll i bakskallen alltså!


Nåja, jag har repat mig väldigt väl under veckan, och Linnea har tagit hand om mig. Hon är min lilla toffel! Min jultoffel! [Stort leende] Har knarkat Fishermans Friend-tabletter i ett par dagar nu, så min hals är nästan helt kurerad! Hoppas tillfrisknandet fortsätter i samma takt nu idag och imorrn, för imorrnkväll är det ju trubadur på Timmerkojan med. Hoppas det är Serge eller Francis som spelar, mina två absoluta favoriter! Hur jävla bra som helst!


Sitter och lyssnar på julmusik nu med, inget ovanligt när man är här tydligen. Linnea började lyssna i Augusti, hon är till och med värre än mig. Jag började i Oktober... Men men... Blir kanonbra!
Är ju ändå första advent om lite drygt 4 veckor! Tiden går undan rejält nu!


Nåja, avslutar nu, ses i helgen om allt vill sig väl! Tack för att ni följer min blogg trots att jag inte skriver särskilt ofta. Ni får tjata på mig att blogga oftare, så kanske eran önskan slår in. Vem vet, tomten kanske kommer tidigt i år?!


_________________________


"Skjut inte upp sådant till i morgon,
som precis lika gärna kan skjutas upp till i övermorgon
."

- Mark Twain



Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards