Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Herr Dunderskägg - 18 maj 2011 18:50


Lätt val. Eftersom jag i det stora hela bara lyssnar på Bandit så får det bli:

 
Egentligen en jävligt bra låt. Men SNUSKIGT sönderspelad på Bandit!!!

Stay true. Stay awesome. 

Av Herr Dunderskägg - 18 maj 2011 10:15


Bryter listan lite med en tanke...


Varför släpper inte band/artister diskografier på MP3-skivor eller liknande?! Vore ju awesome. För nästan alla moderna bilar (även gamla med "nyköpta" stereoanläggningar) har ju mp3-spelare. 

Vore awesome att ha liksom volume 1-5 - beroende på hur många album som släppts. Men typ 150-200 låtar per skiva, så man slipper köpa ALLA skivor på vanlig CD?!
Kul att behöva byta skiva efter 20-24 låtar liksom...!!

Jag skulle investera i såna... Om jag hade en bil - vill säga. Men det skulle ändå vara en investering worth doing, liksom!


Visst, priset skulle kanske vara lite högre. Men totally worth it! 

200-300 spänn för 150-200 låtar vore ju inte fy skam. Om det är en nyrelease liksom med nyare album på. Äldre albumen kanske skulle kosta 120-180 spänn nånting.

Som sagt. Bara en tanke.

Stay true. Stay awesome. 

Av Herr Dunderskägg - 18 maj 2011 08:08


Denna jävla lista förstör min bloggstatistik för det första. Läsarna flyr fältet. Fan... Varför gjorde jag denna skiten?! Nåja, bara att bita i det sura äpplet och bli den gamla Kaptenen när listjäveln är klar!!

Nåja, hatar... Är ett STARKT ord. Snarare ogillar. Finns många. Bara att lyssna på Bandit så spelar dom ju sönder bra hårdrockslåtar efter 1 dag. Dom har totalt spelat sönder AC/DC-låtar... Speciellt "You shook me all night long" och "Hard as a rock".

Jävla idioti måste jag säga.


 
Tyvärr väljer jag "You shook me all night long". Ogillar den för att den är så söndertjatad pga Bandit... Tyvärr!! :(

"Hej, vi är Bandit Rock... Vi spelar vad vi vill..." Nej, snarare är det väl så att ni spelar vad ni får betalt för att spela och vad CD-skivan som ni har ligger i stereon och snurrar hela dagen. Lite som ett mixtape... Fy fan!!

Stay true. Stay awesome. 

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards