Stay True! Stay Awesome!

Direktlänk till inlägg 8 april 2013

Jag tycker inte det är dumt att idiotförklara dumma människors dumhet

Av Herr Dunderskägg - 8 april 2013 11:06


Varför i HELVETE envisas folk med att tro att det är vår i början på April? 



"- Men det är ju faktiskt en vårmånad!" tack, då har jag fått in den kommentaren och vi kan gå vidare.


Det kallas för helvete inte "Aprilväder" för att det är ett lugnt och stabilt väderförhållande i April. Eller hur?

Kung Bore kommer hålla greppet om vårt land April ut om vi har rejält mycket otur. Det har hänt förr, om man säger så.

Tror inte vi kommer få någon varm och skön valborg i år. Jag tror våren kommer sent och sommaren tidigt. 


Brukar vara så såna här år när temperaturerna/årstiderna är förskjutna. Då är det alltid nån årstid som kommer tidigt istället. Jag tror vi kommer få en hyffsad sommar i år i och med detta faktum.


April, som sagt, är känt för att vara ostabilt, regnigt, snöigt, blåsigt, vårlikt och riktigt VARMT i en och samma månad. Det är inget ovanligt med det. Men nu har jag en fråga till er alla där ute som tror, med full säkerthet, att det är vår NU:


VARFÖR I HELVETE DRAR NI PÅ SOMMARDÄCK PÅ ERA BILAR NÄR DET LIGGER SNÖ KVAR PÅ VÄGARNA och det är minusgrader på nätterna!??!!?

Kollar ni aldrig på vädret? Jag vet flera bra sajter för det, som jag kan tipsa er om. Vore det nåt?


Allvarligt... Spelar ni bara dumma eller är ni det på riktigt??!


Det är folk som er som gör att det blir olyckor och dödsfall i trafiken. "Men jag trodde det skulle bli vår och torrt!". 
Jävla idioter.


Folk som ni borde få en smäll... Med en stol... Av solitt stål... I ansiktet.


Pfeeehw... Så har man fått ventilera lite frustration. Dåså... Dra åt helvete, så hörs vi, friendos.


Stay true. Stay awesome.

 
 
Ingen bild

Agge

8 april 2013 13:07

Varför i HELVETE har du så jävla stort problem med att folk tycker att det är vår?!?!?! Sluta fakka ur på vad folk tycker och lev ditt liv ist! Sluta klanka ner på folk bara för att dom inte tycker som du! Är de någon som är dum så är de väl för fan du!

Herr Dunderskägg

8 april 2013 13:17

Du anar inte hur glad jag är att du skriver såhär. :)

Det bekräftar bara mina misstankar om hur mycket du avskyr mig och om vilken partiskt människa du är. Du vågar aldrig ha en egen åsikt, utan måste ta åsikterna som alla andra runt dig har.

Inte undra på att du knappt har några vänner.

Tack och hej, leverpastej. :)

 
Ingen bild

mamma

8 april 2013 19:14

Men va är det för folk som skriver så här??? Någon i nedre tonåren eller?? :O

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herr Dunderskägg - 29 april 2017 23:35

För 16 månader sedan ändrades mitt liv, radikalt.   Jag blev lämnad av den största kärleken jag någonsin haft. Hela min värld vändes uppochned och jag hamnade i ett chocktillstånd som släppte 6 månader efter att förhållandet tagit slut.  6 måna...

Av Herr Dunderskägg - 17 mars 2017 23:19

"Tyst. Säg inget." berättar hjärnan."Ingen kommer ändå att lyssna.", fortsätter den. Jag måste ändå få ur mig mina tankar. Hela min kropp skriker "NEJ!! SÅ JÄVLA ONÖDIGT ATT KLAGA!!" Ja... Kanske... Men... Jag behöver en kram. Jag behöver en lu...

Av Herr Dunderskägg - 10 augusti 2016 16:07

  Inget ont som inte har något gott med sig, brukar det ju heta. Nej, precis. Men ibland tar det tid innan man upptäcker att det faktiskt kanske finns något gott i allt elände.   För lite mer än 7 månader ändrades mitt liv totalt. På bara en mi...

Av Herr Dunderskägg - 30 juni 2016 17:26

  Här sitter jag. Nyss hemkommen från jobbet.    Här sitter jag. I min lägenhet.    Här sitter jag. Med tårar rinnandes längs kinderna.   Här sitter jag. Ensam.   Livet blir inte som man väntat sig. Det är en sak som är säker.    ...

Av Herr Dunderskägg - 28 juni 2016 17:34

  En vilsen själ i en allt för stor och otydlig värld.   Jag kanske syns mer än jag borde. Jag tar nog mer plats än vad jag förtjänar. Jag låter mer än vad folk orkar höra på. Jag kanske är överdrivet på.    En stor personlighet i en ...

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards