Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Herr Dunderskägg - 10 december 2010 22:04


...WHO GIVES A FLYING FUCK!?


Jag är så lycklig att allt detta radioskvalande, popslemmet fenomenet IDOL äääntligen kommer ta slut efter ikväll.


Och vet ni?! Jag ogillar fortfarande Idol lika mycket som senast jag pratade om det.

Ja, faktiskt. För vet ni?! JAG FÅR DET! ;D


Nej, jag tänker aldrig söka in till Idol. Faktiskt. Ni kanske tror jag besitter för mycket stolthet eller något sånt. Men nej, jag vill bara inte bli förknippad med det programmet. Det skär i hjärtat när man faktiskt hör folk som gått via Idol som faktiskt har potential att bli något stort och kastar bort allt genom att tävla om en såpass kort och intensiv berömmelse.


Jag är så lycklig över att jag snart får slippa skiten och att det kanske går att titta på TV en Fredagkväll utan att man ska bli frågad "kollar du på Idol eller"??

NEJ DET GÖR JAG INTE!!! På Fredagar går faktiskt bra serier som t ex "Legend of the Seeker", "Stargate Universe" och "Spartacus: Blood & Sand". Men denna Fredagen blev det att spendera framför datorn.


Har hittat ruskigt mycket bra musik ikväll. Typ electro-emo-core-aktig metal. 

Riktigt skönt att bara ha på såhär när man slösurfar och skriver.

Speciellt His Statue Falls – Give It Up! Give It Up! som gör mig bara så jävla glad av någon anledning. Kika även in Bionic Ghost Kids – Save The Last Dance, som är riktigt riktigt skön. 


Ha nu en fortsatt bra Fredagkväll/natt så hörs vi.


Stay true. Stay awesome.

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards