Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Herr Dunderskägg - 24 april 2012 13:28

Är i tankarna att starta en facebookgrupp för min blogg, där man kan bredda sin fan/läsarbas lite. 
Vad tror ni om den idén? Bra eller anus?


Hade tänkt mig att dela med mig av tankar och åsikter via bloggen, men även ställa aktuella frågor och starta diskussioner ang. ämnena. Har även tänkt mig att dela med mig av bra musik, konsertdatum till gig jag tycker ni borde gå på etc.


Kan det vara något för er läsare måntro? Där får ni en större möjlighet att göra era röster hörda vad gäller allt och inget. Komma med tips och åsikter på vad ni anser är rätt och fel t ex...


Vet att många bloggare gjort så, för att ta ett exempel, så har Grimgoth en grupp på facebook där han tipsar om tävlingar, tjejer inom metal, teman, gästbloggare etc etc... En mycket bra blogg för övrigt, som alla hårdrockare bör ha koll på!


Bra eller anus? Skriv i kommentarfältet vad ni tycker. Ni behöver bara skriva "BRA" eller "ANUS", så får vi se vart vi hamnar. Det kan ju mycket väl vara så att merparten tycker att det är anus, men det betyder inte att jag inte startar en grupp ändå. Eller hur?

Det går även bra att skriva på facebook vad ni tycker, ni som hänger där!

Stay true. Stay awesome. 

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards