Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Herr Dunderskägg - 11 september 2010 02:25


Haha, håller på och snackar med en snubbe jag lärde känna nu i slutet på sommaren om ett litet musikprojekt och vi har snackat lite fram och tillbaka om dittan och dattan... Men hans mail ikväll slog fan allt! xD


Skrattade så jag fick ont i ansiktet! Sitter fortfarande och småskrattar för mig själv... Nej, alltså... Ni måste läsa det för att förstå titeln på blogginlägget!


Here goes...


"Jag har just mixat ner lite grejer som jag skrev härom dagen.
Riffets rytmik påminner skrämmande mycket om "Saft saft hallonsaft, bättre saft har ingen haft". 
Men vad fan! Smurfar är jävligt brutala!
"


Vänta... Va? o.O Sen när blev smurfar brutala? Dom kanske har någon awesome.... Aaaaaaah... Det är ju HALLSONSAFTEN!! :D Lite som Karl-Alfreds spenat, Bumbibjörnarnas bumbibärssaft, Bamses honung eller ja... You get it!


Jadu, Anders. Vad har jag gett mig in på?! Du är inte riktigt klok! ;D

Nej, det blir säkert bra. Väntar otåligt på att få höra vad karlsloken spelat in!


Take care now, my fellow nightcrawlers!


Stay true, stay awesome!

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards