Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Herr Dunderskägg - 17 oktober 2012 13:58


Tänkte såhär, eftersom jag skriver så jävla bra blogginlägg så tänkte jag att jag kanske kunde få tipsa om en annan blogg jag har...


Åzums Sporthörna - för alla sportnördar där ute. Jag vet, kanske har skrivit lite objektivt på senaste tiden.


Ska bättra mig. Men det är ju det mina bloggar är till för. Att vädra ur sig ilska, irritation, uppgivenhet och ångest över många olika ämnen.


Men på den bloggen är det alltså BARA sport som gäller. För er med sportintresse. Såklart. Ni andra kan fortsätta följa den HÄR bloggen. Jag tänker inte ge upp den här bloggen i första taget.


Har ju både trogna och inte så trogna läsare här. Jag gillar er trogna läsare mest, hör och häpna. Men jag är även förtjust i er inte så trogna läsare som bara kommer in och försöker få mig att må dåligt. Ni förgyller min dag med era bittra inlägg om hur bitter jag är. Ser ni paradoxen? That's what I mean. 


Nåväl... Kanske bloggar om nåt vettigare senare idag, kanske hittar nåt som gör mig upprörd. Ni verkar gilla det allra mest, så. 


Ah, och just det.. För er fuckers där ute som har Twitter, så kan jag tipsa er om jag finns där också!


Håll ögonen öppna och far åt helvete, så hörs vi. Tjao!


Stay true. Stay awesome.



Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards