Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Herr Dunderskägg - 5 oktober 2009 21:28


...Det är synd att klaga, som det brukar heta. Jämna plågor? Jovisst, men det skiter jag i, för idag är en bra dag.

Vet ni varför? Jo, jag fick ikväll en bild på mitt lilla systerbarn i magen. Jag längtar så jag blir tossig!

Så lite, så späd, så oskyldig... Ett helt nytt litet liv... Jag väntar med spänning. Fjärde Mars är det beräknat att den lilla/lille kommer ut.


Annars då? Jo, Luleå vann ju ikväll med över VF med 6-2, och det känns ju riktigt bra att se att de repat sig från senaste två fiaskona till matcher. Luleå är starkare i år än på myyycket länge. Sitter även och lyssnar på lite Lasse Stefanz... Var längesen jag satte mig ner och lyssnade på dansband nu. Tyckte det var dags.


Har varit med Victor idag, ovanligt va? Jag är ju ALDRIG med honom annars liksom... Höhö... Har kikat på husbygget, och sen var vi in en sväng till staden för att kika priser på fönster på Bauhaus. Men tydligen var det billigare på Byggmax, så jag lär väl kanske hänga dit med när det är dags. Så dom får lite bärhjälp.


Annars i veckan ska jag vänta på svar ifrån ett jobb jag ringde på idag. Hoppas kan jag i alla fall... Tycker verkligen det är min tur nu. Så min eviga jävla otur vänder.

Kanske min otur vänder vad gäller kärlek snart med? Hoppas kan jag ju med det med... Har lärt mig att inte ha några förväntningar vad gäller tjejer. För nästan alla jag stött på har varit såna jävla idioter. Visst, det finns undantag - ni vet vilka ni är. Ingen nämnd, ingen glömd. Men jag är ju bra less på att vara ensam, vem vill liksom gå ensam utan någon att älska egentligen? Finns säkert någon tråkig eremit eller munk nånstans som är dum nog att gå i celibat och välja bort kärleken. Korkat AB!


Fortsättningen av veckan blir det städning av lyan, tvätt av massa kläder, handla sig lite mat... Kanske gå på bio? Who knows... Förhoppningsvis kan vi repa på Lördag med. För nu hade ju Jocke och gänget ändrat spelnings-tiden till 16.30, så eh... Det blir tight... Kanske en kort repning isånafall... För Victor har ju handbollen (med bror sin) och Joel har slagit sönder handen. Så jag har ingen aning om hur jävla seriös denna vintern kommer bli med bandet. Men jag hoppas vi kämpar på, och kanske får någon spelning inom en rätt snar framtid. Vi måste ju införskaffa egen utrustning till bandet. Såsom, trummor och basstärkare. Och det är ju inte direkt billigt.... Nåja, får som sagt hoppas på det bästa!


Nej, nu blir det O'boy och mackor! Hare göttans mina underbara vänner och ovänner!


______________


"Du är inte helt värdelös...

Du kan fortfarande användas som ett dåligt exempel."

- Okänd.

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards