Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Herr Dunderskägg - 28 oktober 2009 13:40


...För det är pappas födelsedag! Grattis grattis till min kära gamle far! Han blir hela 57 år idag, herrejösses... Bara tre år kvar tills han blir riktigt gammal! Oj oj oj... Nej men, hipp hipp hurra för han, fyra gånger om!
Så nu sitter jag i Uppsala, Slavsta, hos mina kära päron för att sen käka lite och äta tårta och dricka lite mer kaffe. För har precis sörplat i mig en kopp, plus ätit lite sockerkaka. Men morsan tyckte minsann att den INTE var något att ha. Men den var kladdig och mumsig som tusan!

Nåja, hade en slöardag igår. Bara satt på min feta röv och gjorde inte ett piss. Jo, jag gjorde faktiskt 120 situps igår, Daniel börjar bli duktig! Minsann!
Ska försöka få mig ett hantelset i julklapp med. Sen MÅSTE jag börja varje/varannan dag med träning av olika slag. Jag är less på min tjocka mage nu, och den SKA bort. Måste hålla igång med att gå flera gånger i veckan, och när jag är nere hos älskling, så ska jag försöka få henne att vara nyttig med mig och gå någon promenad sådär. Jag mår så mycket bättre när jag har gått en rejäl runda och har fått frisk luft.

Just nu längtar jag så sjukligt mycket efter att åka till Norrköping/Vikbolandet! Bara fyra dagar kvar tills jag är där nu! Eller ja, bussen är framme först vid halv fem. Men det är bara petitesser...
Och på Lördag smäller det rätt högt också, men jag får se upp med dricka't om jag ska orka upp vid 9 för att sen åka in till stan, för att sen bara byta buss. Och sen sitta ytterligare 4,5 timme på nästa buss. Nåja, it's all worth its' time. Har blivit ombedd att byta strängar på farsan gitarrer med sen, så jag kommer ha någonting att roa mig med i en halvtimme (2 gitarrer). Inget jag ser fram emot direkt, men men... När man är snäll, är man riktigt snäll.

Så måste ju påminna er att på Lördag, så är det i Jönninge det gäller. Ok? I rödkåken hos Freddan, Hanna/Mörta, Peter och Ohlsson/Palmen. Öppna dörrar och utklädnad är ett MÅSTE!!! Tid? Ptja... Allt efter kl 19.30 borde väl bli rätt bra? Nåja... Säg, 20.00

Näe, ska väl pallra mig iväg och handla present till farsgubben, och så måste jag köpa mjölk åt päronen med. Puh, för farsan glömde ju det när han var och handlade! Så här får man åka och fixa ÅT dom, jisses... Hehehe...!!

Tjing-tjiiingeling-ding-ding-diiiingeling!

_______________________

"Fylleri är frivilligt vanvett."
- Latinskt Ordspråk

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards