Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Herr Dunderskägg - 26 oktober 2009 23:04


Halloween kommer allt närmare!! Jag är huuur taggad som helst, och idag köptes de första ingredienserna till fejkblodet! Enda som fattas är den gula karamellfärgen. Får kika imorrn, för den var slut idag... Damnit...
Nåja, snart är allt fixat... Men några saker fattas ändå inför festen. Men det ska väl ordnas hoppas jag. Blir ju storfest då, på Lördag.

I rödkåken i Jönninge, öppna dörrar och en enda stor jävla fest! Blir legendary och helt awesome!

Och sen på Söndag så åker jag till Norrköping! 12.50 sitter jag på bussen... Jag ser fram emot det så fruktansvärt mycket! Att få ha dig i min famn är allt jag vill just nu! Du får mig att längta så obeskrivligt mycket.
Jag har liksom inga ord att beskriva hur mycket jag längtar... Du får helt enkelt se när du möter mig hur mycket jag har längtat! Jag lovar...

Nåja, idag har varit en trevlig dag, då jag haft en jäkla massa besök. Först kom Emelie hit, fick höra på mina nya låtar och så. Sen ringde det på dörren, och där var syrran och Kimmie. Denna gången var jag hemma minsann. Hehe... Syrran kom hit bara för att äta lite! Närå... Men jag förstår hennes sug. Nu när hon är tjock och allt!
Sen drog dom hem, så gick jag och Emelie och handlade lite käk och så. Vid 19-snåret kom Svinto med bihang och fikade lite och letade lite kul musik och garvade lite. Eller ja... Rätt mycket. För mycket kanske?

Har just dragit i mig äggmacka med kaviar och en kopp O'boy. Det var längesen alltså man käkade det. En evig klassiker som jag aldrig tröttnar på. Så enkelt och så gott. Och nu sitter jag och lyssnar på lite ny rockabilly på Spotify. Alltid bra! Ja, jag är bred i min musiksmak, I know! Hade jag inte fått idén jag har till halloween nu, hade jag lätt gått som en rockabilly-guy! Hade varit nice!


Nu ska jag ringa prinsessan, så godnatt nu alla mina små bloggföljers! Haiidooo!!

____________________________________

"Communism doesn't work. Because, people like to own stuff."
- Frank Zappa

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards