Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Herr Dunderskägg - 16 juni 2009 21:17

Så är man då en bloggare. Följer strömmen? Njae, men kul att få skriva av sig dock lite då och då. :)

Vi börjar denna blogg med att nämna att ja, jag är musiker, som spelar... Mja, det mesta inom instrumentväg, ge mig lite övning bara. :)
Nej men mest är det väl gitarr, trummor och sång jag har som främsta instrument i dagsläget. Helt klart är rösten mitt vapen och jag vill utnyttja den så mycket jag kan... Så man sitter väl mest hemma och vrålar i lyan i lilla Gimo.

Har nya bandplaner, då vi har tänkt starta ett nytt band. Vad vi ska heta? Njae, tänker jag inte avslöja än då inget är officiellt, och det avslöjar jag först om vi bli seriösa och registrerar vårt namn via STIM, vilket vore smart. ;)

Men hursomhaver... Jag har tänkt spela trummor i bandet och det är väl backing vocals inblandat i det med för att få lite mer fyllig sång i chorus-sammanhang, men även då och då versmässigt.

Men vi kommer alla i bandet vara högst deltagande i sång- och text-skapandet, vilket är viktigt i ett band i min mening... vad andra sen tycker skiter jag väl fullständigt i!

Sen då över till sportdelen av mina intressen, Sverige inledde idag U21-Em med en storvinst över Vitryssland, väntat? Oja!
Men att det skulle bli en sån utklassning och ett sånt underbart spel från våra blågula ynglingar det trodde jag inte.
Nu vet vi att Svensk fotboll behöver mer teknik och mer anfallslusta, speciellt Allsvenskan och vårat tråååååkiga A-landslag... Uäääh! *ryser*


Nåja... Jag lär väl följa upp bloggandet snart.

     See ya around...


[Signing Off]

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards