Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Herr Dunderskägg - 22 juni 2009 14:49


Har suttit och snackat med en tjej om Metaltown i 2 veckor nu. Och hon ville lära känna mig, och då visade jag vem jag var, och erkände att jag har dåligt självförtroende, men att jag jobbar på det...

Hon utnyttjade såklart min svaga stund genom att börja kalla mig för en "dålig människa" osv pga att jag inte levde i en "riktig värld" och att det tydligen var dags att växa upp...

Så alltså... Jag är en omogen barnrumpa pga mitt dåliga självförtroende? Det kan inte vara så att jag är i denna situationen pga sådana som henne? Som direkt klankar ner på en så fort man visar sitt äkta jag?

Nåja, jag vädrade min åsikt om att jag minsann inte var underlägsen henne bara pga mitt självförtroende och dylikt. Jag sa inte ett enda elakt ord till henne. Detta svaret fick jag några sekunder senare:

Ann@h - Metaltown till helgen då ja säger:
Okej...om det är så du ser det och du vill trycka ner mig, så visst...då ska du få se min elaka sida. Du är ful, du är dum i huvvet, du  e praktiskt taget helt jävla rubbad i huvvet eftersom du inte tänker för fem öre. Inget jag säger kan du ta på rätt sätt, för du e ju för svag för å fatta. Du e helt jävla värdelös!!!


Ann@h - Metaltown till helgen då ja säger:
böööööööööööööööööööööööög


---

Moget av henne.... Nej hon är verkligen ingen mobbare hon inte?!
Tack, du har nu förstört min dag. Jag tänker inte visa mig ute idag... Det är sådana som dig man borde hänga ut!
Sådana som dig som borde blivit avstängda från skolorna, fått böter och åtal pga misshandel, olaga hot och allt som jag fått genomgå genom min skoltid!! FY FAN FÖR DIG OCH DINA LIKAR!!!

[Off......]

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards