Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Herr Dunderskägg - 18 juni 2009 12:25

...så känns det i hjärnan just nu.. Satte mig och försökte skriva några låtar igår, men NEJ... Det hände INGENTING! Jag har total blackout och skrivkramp just nu... Sorgligt really!

Nåja, jag hoppas att det kommer tillbaka snart... Kreativiteten alltså!

Till gårdagen; Matte var över igår och hälsade på. Tack för titten! Har ju inte träffat grabben sedan gymnasiet, och jag tog liksom studenten för över 5 år sen nu! Hur gammal är inte jag då?! ;)
Sen på kvällningen kom Freddan och Sebbe över med på en kopp kaffe och lite skitsnack, och många garv som det alltid blir. Släkten är ju ändå värst... :)

Happ, så var det det där med midsommar med... Brännboll blir det i alla fall... Om ni inte planerna återigen ändras idag med tanke på att det inte kommer bli kanonväder imorgon?! Lär ju märkas...
Sen ifall det blir grilla hos nån, det har jag fasen ingen aning om än. Det är väl också sådant som lär märkas under dagen. Jag måste ju äta. Annars kommer jag DÖÖÖÖÖ!!!! >.< Och det vore ju inte så skojs?!


...och du Johanna... Har du mens? =D

[Signing Off]

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards