Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Herr Dunderskägg - 24 juni 2009 15:19


Hahah, två dagar kvar till Metaltown! YAY!! 

Hur moget är det när man får utstå hot över facebook om stryk om man visar sig på Metaltown? Från en brud dessutom...?! ^__^

Fick höra saker som "Ska du dit överhuvudtaget? Jag är taggad för blod." och sen, "Okej nu är det kört Daniel.. Nu blir det slagsmål istället."
HERREGUD!! Jag trodde jag skulle dö av garv när jag läste det. Vad ska du göra tjejen? Du är 1,55 lång, du har bara en stor käft...

Allts, att du inte kommit över idén att jag inte ville träffa dej mer, är bara patetiskt. Släpp det... Det är, ja.... 3 månader sen?
Du är en omogen liten skit, och såna har jag inte mycket till övers för...

Att du sen ska hålla på och kasta tomma hot mot mig är bara sjukt och skrattretande. Att jag åker till Metaltown är inte för att leta upp dej bland alla TUSENTALS människor, utan för att vara med mina vänner, sjunga mig hes och dricka lite (dagens understatement...)!

Du är sjuk! Allvarligt! xD Alltså, vad är det med människor nu för tiden?
Finns det inga normala människor kvar? Jo iofs... Några... Men majoriteten av folk nu för tiden verkar ha alldeles för mycket fritid och inga liv själva, utan måste lägga sig i andras...! Nåja...

Du gör mig glad iaf... Du vet vem du är! :)

C ya laters folks! ROCK ON!

[Metaltown, here I come....]

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards