Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Herr Dunderskägg - 23 juni 2009 15:11


Äntligen är det sommar och värme, åh denna underbara värme.
Som jag längtat. Snart drar jag och Fredd till Gimodammen för ett dopp. Får se ifall Björn följer med...

Sen blir det väl bad imorrn med nya gänget med, vi får se?! :)
Nåja, nu är det bara tre ynka dagar kvar till sommarens stora händelse: METALTOWN!!! \,,/ >.< \,,/ Sånt ös det kommer bli! Jag är taggad upp till tänderna. Ska fixa hörselproppar imorrn, och lite sånt...
Och på något sätt måste jag fixa spriten och groggvirket med. Blir väl 2-3 packe cigg med skulle jag tro... Usch va onyttigt det kommer vara, menmen... Sånt får man ta om man ska på festival. :)

Sjukt många band jag ser fram emot att se, bara för att nämna några; Slipknot, Manson, Evergrey, Volbeat, Disturbed, Girugämesh, Dead By April m fl... :)

Ja... Och sen nästa helg blir det ju släktträff,och en rejäl fylla där me. Ser fram emot att träffa alla igen. :)

Återkommer...  ^^

[Signing off...]

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards