Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Herr Dunderskägg - 20 juni 2009 14:21


Så var det dags att summera årets midsommarafton, såhär dagen efter.
Var ska man börja?


Började dagen med att ta en grogg till frukost... Sen blev det en cube på det och några cigg... En kopp kaffe och vaknar sakta men säkert till liv. Sen Säger Fredd att vi ska kika över, och jag och Björn drar iväg. Hinner bara till Mysinge Livs innan jag inser att jag glömt tändvätska ch grillkolen.

När vi kommer fram visar det sig att näääästan alla Tunagrabbarna (inkl. Razz, Anton och Albin) sitter och super, och har så gjort sen förmiddagen.
Så det var en sjujäkla liv på dom. :)


Ska tända grillen.... Och vad upptäcker Daniel då? Jo, grillkolen räcker inte till!!! Så det blir att "grilla" köttet i ugnen. Hahaha. Daniel duuuktig.... *host*

Nåja... Efter mycket om och men, så lyckas vi få köttet klart i ugnen. Riktigt gott blev det ändå. Och mätt blev man så man skulle klara kvälle.. och det gjorde man ju galant. Nog blev man för aningen överförfriskad, men jag däckade inte av (som en viss Fredrik gjorde mwihihihi).
Vi var inte så många igår, men det var enormt trevligt ändå, det får vi göra om.  Kom hem närmare fyra imorse, och då ställde jag mig o stekte köttbullar och sen blev d potatissallad och bea till det. Nom nom nom... :)


Idag har varit en seg dag hittills... Visst, vackert väder och så men, jag orkar ju ingenting idag xD haha! Fick med mig sprit hem i alla fall... Så jag har lite att dricka OM det skulle bli något ikväll?! Lär väl märkas...!?


 Nåja.... Johanna, har du mens?! ó.ò  ^__^

[Signing off]

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards