Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Herr Dunderskägg - 30 juni 2009 17:41


Tja tja...
Var ju ett tag sen man skrev nu, och jag tänker nog börja med Metaltownhelgen i Götet. Fyfan sån underbar helg, med massa bra musik, underbara vänner, nyinförskaffade vänner, en hel del alkohol och vackert väder.

Kan ju redan nu säga att Slipknot var det mäktigaste jag varit med om på MYCKET länge! Man blev i stort sett sjösjuk om man stod still när alla hoppade. hela hamnen gungade när runt 18-20.000 personer hoppade till ett publikfrieriande Slipknot! Corey Taylor vet hur man får folk att röja satan!

Såg även en stor besvikelse, Manson! Han är nog den största divan och tråkigaste artisten som finns! Helt ärligt talat... Han sjönk i mina ögon!
Sen fick jag se Mustasch, Meshuggah, Opeth, Dir En Grey, Disturbed, Volbeat m fl... Riktigt riktigt kul!!!

Minuset med festivalen var, att inga campingar finns i närheten och att åldersgränsen var 13!! vad ska såna småttingar dit och göra? Höj gränsen till 18! LÄTT!!! OM vi åker nästa år, så ska vi fan hyra hotellrum! En sak som är säkert!

Tack alla underbara människor, speciellt tält-gänget för en underbar helg som kommer vara fastetsad i mitt huvud väldigt väldigt länge!

Jag har även hunnit jobba två dagar nu, trots att jag varit sliten. Men dags att ställa om dygnet helt tror jag. har gått och lagt mig för sent om kvällarna senaste 2 dagarna... Menmen... Har varit kul men omtumlande på jobbet. Mycket att lära sig, och meningen är att jag ska ta över den fasta tjänsten som bagare på MÅNDAG redan, rimligt? Nae, inte ett jävla dugg i min mening. Jag skulle vilja ha en handledare som hjälper mig minst någon/några månader för att verkligen få in mig i jobbet. Känns riktigt stressande att veta att jag måste ta FULLT ansvar för något jag inte är utbildad till efter EN veckas introduktion... Hoppas som fan att jag får mer hjälp än bara EN vecka in i jobbet...

---

Över till klagandet... Om ni orkar, annars kan ni sluta läsa nu! *tipsar*

Var finns alla singeltjejer som faktiskt menar det dom säger och håller sina löften? Har alla blivit falska jävla lögnare, eller har det varit så hela tiden?
Jag kan ett och annat om lögnare!

Och var finns den tjejen som faktiskt har tid för mig, och ger mig en chans?
Var finns tjejen som faktiskt vill lära känna mig, har samma intressen och inte sviker en när det väl gäller?
Var finns tjejen jag kan luta mig emot när det är hårt och jobbigt??!

Kärleken mellan mig och en flickvän är nog det enda jag saknar nu i livet.
...och en bil! :) haha

Nåja... Om ni har nån singelpolare, let me know ;) Och det ska vara i Uppsala eller ut hitåt :) haha!

Nåja, kanske bada med Björta, Jonas och Agge ikväll.. HOPPAS!!! :D

See ya lejturs...

[Sign off...]

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards