Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Herr Dunderskägg - 2 oktober 2010 00:46


Så har då ÄNNU en månad försvunnit i ett alldeles för högt tempo. Var fan tog September vägen? Den bara blåste förbi...


Klockan är efter midnatt, den andra Oktober 2010. Vart har detta ÅRET tagit vägen egentligen? Tyckte det var vår nyss?!

Men men... Åren går fan snabbare och snabbare känns det som. När man var yngre gick tiden/dagarna så mycket långsammare. Or so it felt, anyways...


Idag fyller även min underbara tös, Johanna år. Hon blir hela 20 år idag. Ja, ni hörde rätt. Hon blir SYSTEMMYNDIG! Grattis baby


Även en ny omröstning nu bloggen nu (kolla till HÖGER). Den förra visade sig att hårdrocken vinner, no matter what. Jag hade många alternativ, men glamrocken och hårrocken tog en stabil andraplats med 8 röster (~ 17 %) av 46 möjliga, medans dödsmetallen tog hem förstaplatsen med ohotade 18 röster (~ 39 %) av 46 möjliga. Som jag sa för något blogginlägg sedan - "We will prevail!" (och med "we" så menade jag såklart METAL) och det bevisade min omröstning. 


Nej, nu ska jag göra annat. See ya. Wouldn't wanna be ya!


Stay true. Stay awesome.

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards