Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Herr Dunderskägg - 17 oktober 2010 22:18


Vill skicka ut ett STORT tack till grabbarna i Gormathon som uppmärksammat min blogg efter att jag skrev om dom som "Veckans Band" igår. Jag skrev på deras Facebook-sida och det tog inte lång stund innan jag fick svaret:

"Jävlars va coolt Daniel! Thanx bro' ! ! !"


Efter det så lade dom även upp en länk om inlägget ifrån min blogg på deras logg. 

Vad säger man? Det är såna personer man uppskattar. 


Jag är sjukt stolt över denna uppmärksamhet. Även rejält ödmjuk och glad.

Plus i kanten, grabbar!! Inte många andra band skulle göra något sånt som ni gjort för mig. Så igen, ett varmt tack!!


I raise my metalhorns before you!


Stay true. Stay awesome.

Av Herr Dunderskägg - 17 oktober 2010 14:36


Mina öron blödde igårkväll! Det står en snubbe och mumlar och säger inte ens några ord eller nånting och totalt SLAKTAR Pantera's Cowboys From Hell. Hur kan man släppa upp såna idioter?


Medans det stod folk som inte kunde sjunga för fem jävla ören, blev jag bortvald för jag hade väl valt fel låt eller nåt. Stod och väntade i över en TIMMES tid på att få gå upp och äga upp hela jävla bunten med DIO's Holy Diver. Men neeeeeeej...


Så jävla less jag blir. Kommer ta LÅNG tid innan jag sätter fot innanför Etage's portar igen. Den saken är säker. Sugställe!


Nej, nu ska jag käka frunch och sen ta mig ner på stan för att sjunga lite :D Blir awesome! Kanske kommer upp på bloggen inom en snar framtid om ni har tur?! ;)


Rock on!


Stay true. Stay awesome.

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards