Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Herr Dunderskägg - 26 oktober 2010 21:23


Ja, men eh... Tänkte bara att det var dags att visa lite hur jag låter rent röstmässigt. Kanske som en intressegrej eller bara ändå. Spela roll.


Inte det bästa jag kan åstadkomma rent röstmässigt. Men en liten hint så att säga.

Lite besitter jag ju. ;D


Låten är skriven av mig och alla stämmor är inspelade av mig. Musikaliskt är den inspelad i somras, med ett par grabbars hjälp som gjorde den exakt så som jag ville ha den.


Låten heter Farewell och handlar väl om att man ska titta sig en gång extra över axeln innan man bestämmer sig för att göra något.


Kommentarer välkomnas!


Hoppas det smakar!


http://dl.dropbox.com/u/3620663/Danne%20-%20Farewell.mp3



Stay true. Stay awesome.

Av Herr Dunderskägg - 26 oktober 2010 11:18


Det känns som att även JAG, som sann metalfan, måste göra reklam för andra metalbloggare. Och denna gång är det Grimgoth's tur att bli uppmärksammad i veckans upplaga av "Checka in..."!


Grimgoth bloggar om det mesta, om jag ska vara ärlig. Inte BARA hårdrock och metal... Utan det slängs in vad han tycker passar liksom. Lite som det ska vara, I guess?! Filmer, videos, musik, festivalnyheter and so on, and so forth...


Så, vad väntar ni på? Klicka er vidare till http://grimgoth.blogg.se/ och börja genast att följa Grimgoth, ok?! Hittat tillbaka med muspekaren till länken?! Awesome!!


Ett tips är även att skaffa er Bloglovin och skriva in era favoritbloggar där så kan ni lätt hitta dom när det är uppdaterat i bloggarna du valt att följa. Enkelt och bra! Men som sagt, ni behöver inte fortsätta läsa inlägget nu, för att ni ska ju fokusera lite längre upp... Titta... Där... Nästan rakt, jo nu är det rakt upp, typ... Grimgoth's blogg alltså! Enjoy!



Stay true. Stay awesome. (Stay metal!!)

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards