Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Herr Dunderskägg - 14 oktober 2010 19:33


Har världens idé till vad jag ska vara på Halloween. Och nu under helgen blir det att förbereda och leta grejer inför det.

Ska försöka hitta rätt - speciella kläder, minst sagt. Blir smink, fixat hår och hela fadderullan. Det ni!


Men that's all I'm gonna say. Resten får ni gissa er till. Kan ju säga att detta blir min helt klart mest ambitiösa Halloweenutstyrsel, hittills!


Ska ju även vara musikansvarig på ännu en Halloweenfest. Ska bli riktigt skoj!

Vi får se ifall jag får ha spellistan ifred eller ifall folk ska önska sönder listan som förra gången?! Haha... ;D


Sitter i Uppsala där jag ska stanna hela hela helgen och lite av nästa vecka med. Kommer bli rätt nice att vara här ett tag och komma ifrån Gimo ett tag.

Så hojta till om det händer nåt eller så... 


Blir krogsväng i helgen med ett helt gäng. Kommer nog bli awesomeness! Hade en jävlarns trevlig kväll med Jocke och Jonas igår. Satt på Bullit hela kvällen och hivade några kalla. Jävulskt trevligt. Var ovanligt bra musik där igår med. Dom har shejpat upp sig, rejält. Tummen upp!


Nej, nu ska jag göra nåt annat som är MINST lika betydelselöst. Rock on!


Stay true. Stay awesome.

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards