Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Herr Dunderskägg - 8 oktober 2010 18:10


Att en så ung människas liv slutar så kvickt är s orättvist.


Det var en tung begravning idag. Vacker, men tung. Så fina låtar som spelades, och Emelie var sjukt duktig att sjunga. Tänk om hon hade haft en som faktiskt spelade rätt i dom låtar hon sjöng, så skulle det varit perfekt. Du är grym tjejen, fortsätt så.


Så mycket släkt och vänner som var där. Många man träffar alldeles för sällan.

Mina tankar går ut till Mats, Anderas, "Dalle", Abbe med släkt. Så tungt det känns.

Jag finns alltid till hands, när ni än behöver. Mitt hjärta är med er.


Tänker avsluta kvällen med goda vänner så man får slappna av och ha lite kul och få skratta lite.


Ett kapitel är avslutat. Men vi glömmer dig aldrig. Du är älskad och saknad.

Tack för att jag i alla fall fick vara en del av ditt/ert liv under den korta tid det blev. 


Sov gott. Vi ses snart.


Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards