Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Herr Dunderskägg - 10 februari 2010 17:00


Så var den då här... Den fruktade förkylningen. Jag är redan less, och har bara varit sjuk i några timmar. Och inga huvudvärkstabletter har jag heller.
Och inte orkar jag gå upp till bror min för att hämta heller... Jag är ju sjuk! Folk ska pyssla om mig då!


Nåja, folk blir rädda så fort man bli förkyld. Fan folk är förkylda till höger och vänster denna tiden på året. Inte direkt något man kan undvika... Förr eller senare åker man på det själv, och sen slipper man skiten. Men vissa får såna där långvariga jäkla förkylningar... Det känns ju rätt drygt!


Nåja, har kurerat mig med glass och kaffe, och snart måste jag finna orken till lite käk. Jag orkar inte hålla på med dieten när jag är sjuk... Men nu är i alla fall glassen slut, så det blir inte något mer onyttigt för mig! Hehehe...


Sitter och funderar på vad man ska orka laga till middag?! Orkar fan inte göra kycklingwoken som jag EGENTLIGEN tänkte göra idag... Får bli typ... Köttbullar och spaghetti eller något sådant simpelt. Får göra någon lite mer "lyxig" middag när jag blivit frisk.


Har fan inte haft ork med någonting idag. Har inte ens orkat plocka undan gårdagens disk. Men som sagt, får jag i mig lite käk kanske man får lite mer ork...?! Borde ju vara ganska logiskt....... Tycker man!
Det är konstigt vad man tycker synd om sig själv så fort man blir sjuk. Men men, är väl bara mysigt att vilja bli omhändertagen någon gång då och då. Det är såna här stunder som man saknar att ha någon. Någon som pysslar om en rejält och fixar mat åt en, och springer till affären och köper något gott osv.
Men, jag har ju lovat mig själv att vara singel nu ett bra tag, så... Äh, vi får se vad som händer och sker med tiden. Jag vill absolut inte göra samma misstag jag gjorde med till exempel Ida och Linnea... Kasta mig handlöst in i ett förhållande där man inte ens känner varann ens i närheten av så väl man egentligen borde.


Nej, nästa gång blir det fan "dating" i många många månader innan det leder till ett förhållande. Jag har i alla fall lärt mig något av mina misstag nu. Det var fanimej på tiden! Hehehe...


Och så kom brorsan förbi med ett par huvudvärkstabletter. Han är snäll han! Tack broren! Nu kanske jag snart slipper pannknacket och kan ställa mig i köket och laga middag! Börjar bli dags för det!


Ska avrunda nu. Tack och hej, leverdejs. Schwing!


_________________________________
 I en tidig version av filmen Star Wars,
kallades Luke Skywalker för Dirk Starkiller.

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards