Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Herr Dunderskägg - 12 februari 2010 17:41


Minst sagt!

Fick mitt första migränanfall någonsin igår. Och utan tvekan, så var det nog det hemskaste smärtan jag någonsin upplevt. Och att typ inget hjälper mot det gjorde ju inte saken bättre.

Stoppade i mig fyra Alvedon, två Ibumetin och två stycken Voltaren, utan att det gav någon som HELST verkan. Det släppte liksom någon minut, sen kom det med full kraft igen. Jag var rädd att kanske överdosera, men vad fan skulle jag göra?!
Hade ju aldrig haft migrän förr...


Kändes ju också mindre skoj att ligga medvetslös i hallen, och jag vet heller inte hur länge jag låg där. Allt jag vet är, att när jag vaknade igen, hade jag fortfarande minst lika ont. Hade ju en hel del symptom som bara skriker migrän.

Ljud/ljuskänslighet, attacker av smärta på ena sidan av skallen...

Alltså igår var nog första gången någonsin som jag stängde in mig helt, och släckte hela lägenheten. Ingen musik alls, ljudlöst på teven... Det var hemskt!
Men nu vet jag i alla fall innebörden med migrän - and I tell you all - jag vill inte dit igen.


Usch och fy fan!


Idag har jag i alla fall orkat ta mig någonstans. Satt hemma hos Linn och Ante ett tag nu på eftermiddagen och drack kaffe och kikade teve. Sen bjöd Linn på munchdag. Lunch och middag i ett. Eftersom ingen av oss orkade ställa oss och laga mat. Råkade bli onyttigt... Men det är väl inget nytt när man umgås med dom där två, haha...


Nåja, nu ska vi se vad kvällen bjuder på. Hoppas det blir tårta! Yay!


Hörs och... Hörs. Schwing!

_____________________________________

15% av alla som dör gör det sovandes.

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards