Stay True! Stay Awesome!

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2012

"Vill du gifta dig med mig?"

Av Herr Dunderskägg - 31 oktober 2012 12:33


Fick minsann en väldigt överraskande fråga igår, näe... Inte från min sambo, utan från en random tjej på bloggen igår, där hon frågade ifall jag ville gifta mig med henne.


Inte varje dag nån random tjej frågar mig det. Men liksom, jag är ju rätt så jävla lycklig i mitt och sambons förhållande, så det blir ju lite svårt att leva ett dubbelliv, när jag inte har den minsta lust att göra det.


Så, jag fick säga nej på ett ärligt, men ändå mjukt sätt. Stackars tjej... Hon kan ju inte veta att en snygg jävel som jag är upptagen liksom! Stackars jäkel...


Nej, jag har ju liksom planer att gifta mig med sambon i framtiden. Då vill jag ju inte lova bort mig tlil nån annan. Det vore ju ganska ofint sådär. 


Men samtidigt blir man ju väldigt smickrad. Jag har aldrig fått en så rak fråga i hela mitt liv tror jag. I alla fall inte från nån randomperson sådär. Speciellt inte från en tjej. Alltså - då menar jag inte att nån kille har frågat samma fråga nån gång. Ville bara klargöra det. Kunde ha blivit pinsamt annars.


Jag har ju inte direkt haft turen med mig på tjejfronten (ja, tills jag träffade sambon då vill säga). Tjejer har ju varit lite utav... Ehm... Ja, det går jag in på i ett annat blogginlägg tror jag så ni får den historien också.


Som sagt, smickrande och så... Men ett självklart nej. Såklart. 


Stay true. Stay awesome.

 
 
Rox

Rox

1 november 2012 18:29

Aeh, känner mig verkligen som en idiot just nu. Åh.

http://roxxstar.bloggplatsen.se

Herr Dunderskägg

3 november 2012 16:35

Gör inte det. Jag skrev ju att jag blev smickrad, didn't I?

Du kunde inte veta att jag var upptagen. Eller jo, om du läst min blogg tidigare. :)

Ingen fara. Känn dig inte idiotisk. Sträck på ryggen och stå stolt efter att ha vågat ställa en sån fråga ist. :)

Stay true. Stay awesome.

 
Ingen bild

Rox

4 november 2012 17:45

Haha, aw. Men ändå, det är inte ofta jag frågar det heller. Jag har väl alltid otur I guess. :) (i brist på annat)

Herr Dunderskägg

4 november 2012 19:41

"Det är inte ofta"? :D Så det har hänt fler gånger alltså sådär lagom random över nätet till en kille du aldrig sett förr?? :P

Vad var det som fick dig att fråga just MIG? :O

Tro mig, min otur varade i 11 jävla år vad gäller kärlek, så never worry! :)

 
Ingen bild

Rox

5 november 2012 07:08

HAHA, nej, jag menar inte så... Herregud, jag är väl ingen slampa, även fast man kan tro det ibland..hrm.

Jag vet inte, men jag tyckte väl att du verkade awesome...

Herr Dunderskägg

5 november 2012 13:28

Haha, nej jag tror inte att du är en slampa heller. Sluta upp.

Men ja, jag är ju rätt awesome. Jag heter ju inte Captain Awesome för intet liksom... :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herr Dunderskägg - 29 april 2017 23:35

För 16 månader sedan ändrades mitt liv, radikalt.   Jag blev lämnad av den största kärleken jag någonsin haft. Hela min värld vändes uppochned och jag hamnade i ett chocktillstånd som släppte 6 månader efter att förhållandet tagit slut.  6 måna...

Av Herr Dunderskägg - 17 mars 2017 23:19

"Tyst. Säg inget." berättar hjärnan."Ingen kommer ändå att lyssna.", fortsätter den. Jag måste ändå få ur mig mina tankar. Hela min kropp skriker "NEJ!! SÅ JÄVLA ONÖDIGT ATT KLAGA!!" Ja... Kanske... Men... Jag behöver en kram. Jag behöver en lu...

Av Herr Dunderskägg - 10 augusti 2016 16:07

  Inget ont som inte har något gott med sig, brukar det ju heta. Nej, precis. Men ibland tar det tid innan man upptäcker att det faktiskt kanske finns något gott i allt elände.   För lite mer än 7 månader ändrades mitt liv totalt. På bara en mi...

Av Herr Dunderskägg - 30 juni 2016 17:26

  Här sitter jag. Nyss hemkommen från jobbet.    Här sitter jag. I min lägenhet.    Här sitter jag. Med tårar rinnandes längs kinderna.   Här sitter jag. Ensam.   Livet blir inte som man väntat sig. Det är en sak som är säker.    ...

Av Herr Dunderskägg - 28 juni 2016 17:34

  En vilsen själ i en allt för stor och otydlig värld.   Jag kanske syns mer än jag borde. Jag tar nog mer plats än vad jag förtjänar. Jag låter mer än vad folk orkar höra på. Jag kanske är överdrivet på.    En stor personlighet i en ...

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards