Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Herr Dunderskägg - 24 september 2012 14:43


Det värmer nåt oerhört att så många hört av sig till mig, och kommit med stöd, värme och lyckohälsningar.

Jag kan inte ens börja att beskriva hur bra det får mig att må.


Det har t.o.m kommit in hälsningar där fler erkänner att de varit mobbade, och att min historia hjälper dem att inse hur allvarligt det faktiskt var. Det har även trätt fram mobbare ur skuggan som erkänner att de gjort fel och kommer få leva med det i sitt huvud och kommer ha det på sitt samvete livet ut, något som de inte alls har velat.


Ni har visat mig så mycket kärlek, sån respekt och fått mig att le många gånger om. Att få ur mig denna historia (nåja, den är inte färdig ännu) har hjälpt mig resa mig och känna mig stark igen. Det har jag inte gjort så länge jag kan minnas. Jag känner mig mer självsäker nu för tiden och det är tack vare all kärlek och allt stöd ni ger mig.


Jag kan bara lyfta på hatten och säga, återigen, tack! Tack tusen gånger om! 


Del 5 kommer imorgon, för er som väntar på nästa del.


Och kom ihåg...


Stay true. Stay awesome.

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards