Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Herr Dunderskägg - 7 september 2009 14:35


Jag är tillbaka efter en hektisk helg med mycket olika slags händelser. Och mycket trevliga personer i min omgivning. Men helgen blev inte som jag planerat att den skulle bli riktigt... Men det funkade det med.

I Torsdags blev det kaos när Agge och Jonas gick skilda vägar, Jonas blev förkrossad och behövde vårt stöd, så jag tog bilen och drog iväg till Årsta.
Satt där till klockan var runt 23 på kvällen. Då hade Jonas somnat och jag drog, men tror ni inte karljäveln vaknar precis när jag stänger dörrn eller?
Lättväckt AB. Ska väl också nämna att Angelica inte heller mått särskilt bra av det hela heller. Finns för dej med gumman! Du är ju min vän och vänner ställer upp för varann... Har bara inte hatf vägarna förbi Ghettosunda... Sorry!

Nåja, Fredagen började med att jag skulle träffa Louise, men hon fick en mardrömsdag och kunde inte ses så dagen slutade att jag hamnade i Alunda hos Jocke först, där vi satt och snackade skit. Alex, Jonas, Jocke, Björta, Jag och Ingunn. Vi drog sen hem till mig, där dök även Freddan och Victor upp. Sen satt vi hos mig till klockan var... Jadu, 1-2 nånting...
Lördagen började som vanligt med att repa och så... Just nu står vi still med bandet, vi behöver en nystart och något konstruktivt måste hände, och det SNART!

Vi fortsatte Lördagen med att hamna hos Jocke på kvällen, där satt vi och rökte fredspipa, spelade Wii och snackade skit... Sen kom Grandin över och han var ju bara tvungen att hämta guran, sen satt han och utklassade oss med spanska influenser. Jävla unge... Hehe...
Vi satt hos Jocke till klockan var 06.00, då var det bara hemgång som gällde. Var väl hemma runt halv sju, somnade inte förräns runt 7 nånting.
Vaknade halv två på Söndagen, och var helt slut i kroppen. Av förståeliga skäl tror jag nog.

Söndagen blev tvärlugn, och jag satt bara framför datorn och teven och blev fetare än vad jag redan är. Hehe.. Närå, men kan inte springa idag, för jag har blitt förkyld och har sån jävla pannknack... Skit...

Ska hämta mor och far ikväll på Arlanda med. Trevligt trevligt. Saknar dom en aning sådär. Två veckor i Thailand för dom. Dom kommer va solbrända och äckliga. Själv är man lika blek som vanligt, haha!

Lovar er, denna veckan ska jag bli mera aktiv i bloggen igen. Ber om ursäkt över den dåliga uppdateringen. Ska verkligen bättra mig!
Tack för att ni orkat vänta!

Hörs under veckan då folket...

[Kärlek till er.]

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards