Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Herr Dunderskägg - 17 september 2009 01:51


Hej dagboken! Hehe...

Nåja... Detta var ju en händelserik natt.
Jag skulle (som vissa av er hört åtminstone) långt härifrån om två veckor (snarare en och en halv).
Men sedan jag bokade resan har personen i fråga förvandlats till någon jag inte alls känner igen.
Ikväll hade vi världens bråk pga en skitsak, eftersom hon inte alls kunde förstå min sida av historien.
Så hon börjar skälla ut mig och verka bättre än mig och allt är bara kaos...

Jag slänger på luren i örat, för hon har nu bevisat att hon inte är ett dugg värd min vänskap

om hon inte kan förstå en fobi jag har och förstorar den och kastar skit på mig om saker som inte alls stämmer.
Jag skiter fullständigt i vad du säger, ok?

Dessa 840 kronorna är ju bortkastade. Jag fick klartecken att åka ner den 27:e September, och tog

förgivet att hon skulle vara hemma då jag skulle komma, vilket hon INTE skulle vara. Vilket jag såklart

blev besviken på, det kan vilken idiot som helst förstå. Men nejdå, jag fick skit för't. Och DUM som jag var
så tog jag inte med avbokningsskydd (skulle ha kostat 142 kronor extra), och jag är inte direkt rik... Så jag tyckte att de där 840 kronorna räckte mer än väl att lägga ut. Menmen, får väl starta en insamling eller nåt...?

Nä, jag står mitt kast, jag var en idiot som inte tog med avbokningskyddet. Tack för att du förstört allt vi hade inom vår vänskap. Jag trodde bättre om dig än såhär!

Nåja, får väl skrapa på triss och vinna igen det där...? Två stycken vinster á 500 kronor vardera borde ju inte va SÅ jäkla svårt att få fram? Eller? Eller varför inte tippa på Stryktipset och vinna några tusen? Hehe...

Jag var korkad, men du var värre!

Mycket skit på en veckas tid nu... Tänker inte ens gå in på det andra som hänt. Tycker det räcker med att jag och de mina känner till det, behöver verkligen inte komma ut till allmänheten.
Fuck it...

Hörs väl...

Jag är så jävla less på brudar nu asså! Sluta va så stingsliga!

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards