Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Herr Dunderskägg - 22 september 2009 00:23


Tankarna tog över mig totalt ikväll... Trodde jag skulle klara av att stå emot, men jag falerade totalt. Tårarna sprutade och allt kändes bara piss. Mycket gamla minnen (dåliga sådana) kom upp. Men dom tänker jag inte ta här. Dom är för tunga för att ta upp här. Men, handlar om saker som.. Ja, bara tre personer känner till.

Så tack till Angelica, Linda och Ninni som lyssnade på mig inatt när jag mådde som mest skit. Ni betyder enormt!
Utan er hade jag bara gråtit och gråtit. Jag är lite rädd för tårar nu för tiden... Har fått för mig att det är en svaghet, men det är väl lite upp till var och en hur man ska tolka tårar.

Försökte skriva en låt ikväll med, men det var totalt stopp i skallen. Kom inte ett vettigt ord ur mig... Kom på en liten melodislinga däremot, men vad hjälper det när man har skrivkramp? Inte ett jävla jota... Men om några dagar när jag mår lite bättre och kan skratta och vara riktigt glad igen, då ska jag skriva på en text till en låt som jag och Virre kom på idag. Lite kul att allt bara kan komma ur mig ibland, och sen är det totalstopp några timmar senare... Skumt!

Ska fan ringa AF i veckan med. Har fått reda på att det finns personer som får lastbilskort och hela skiten betald av dom, men dom gör inget för att hjälpa mig? Jävla stil!! Dom är så jävla handfallna och inkompetenta här i Gimo! Fy jävlars helvete vad less jag blir!

Sitter för övrigt och blir lite nostalgisk nu... Lyssnar på Michael Learns to Rock, och lite bättre minnen kommer fram. Musik är en genialisk uppfinning, ain't it? Åh, nu kom Shania Twain - From this moment på Spotify... Helt jävla underbar låt... Dansa med mig? :)

Oktoberfest på Lördag, och sen krogen... Hoppas på bra drag! Jag kan behöva lite kul efter allt skit som hänt senaste veckan... Följa med?

Näe, nu ska jag avsluta. Hörs hörrni...!

"Att inte vilja byta en hydda mot något palats, att leende överse med ovanor och fel, kort sagt, självuppoffring utan minsta tvekan - det är kärlek." - Wu Ti (140 - 87 F.k)

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards