Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Herr Dunderskägg - 18 september 2009 01:21


I'm back and bloggin'!


Och nu mina kära vänner och ovänner (ja, jag vet att du läser Josse),

ska ni få höra en riktigt kul grej!


JAG SKA BLI MORBROR!!


Fatta kul! Jag ska få ännu ett syskonbarn att gulla med! Det är då ju, såklart,

min kära syster och min kära svåger Kimmie som ska bli föräldrar,

och vad det blir för kön på bebisen längtar jag efter att få reda på...

Jag hoppas på en pojke, då det redan finns en liten tös i vår familj redan,

genom Märta (som jag saknar enormt mkt)!


Vill ha en liten pojk, som jag kan lära allt jag kan...

Förvisso kommer det gå undan men, jag hoppas i alla fall!

Han ska bli en fotbollsspelare och tjäna massa kosing till släkten!

Hahaha... Och så ska han bli datasnille såklart!

Så jag kan gama loss med han när han kommit upp i tonåren.

Tror nog inte min gamer-sida kommer släppa... Sen måste han ju

bli musiker med, eller i alla fall på hobbynivå så jag har nån att sjunga med...

Här sitter jag och drömmer mig bort, hahaha...


Annars har det varit en riktigt kul dag, då jag och Victor satt lite plintar,

lagt grus och grävt lite inför utbyggnationen av hans kåk.

Sen har vi drömt oss bort och kommit på att,

om kåken i Lundaräng skulle bli till salu kommer han nog bjuda på den...

Hoppas kan jag ju! Jag tänker flytta in där då, en sak som är säker! :)

Han erbjöd mig 3500 i hyra för att bo med han,

jag nappade såklart direkt. Saknar den kåken nåt enormt!


Nej, har varit en rätt produktiv och kul dag. Victor är alltid ett gott sällskap.

Imorrn ska vi sätta resterande plintarna och gräva klart och så...

Blir kanoners!


Sen på Lördag är det dags för repet igen.

Och denna gången kommer vi ha en ny gitarrist med oss på provbasis,

vilket blir kul.


Du är mer än välkommen Joel.

Alltid kul med nya ideér och tips och tricks genom en ny influens.


Ser fram emot det som faaaeen!! Som inför varje Lördag!


Nej, nu blir det Arkiv X! Hörs och ses!

(PS. Fick även just reda på att mina biljetter ner till Karlskrona har blivit annulerade!
Så jag får tillbaka mina 840 kronor från Swebus. Tack till Carola på kontoret

som fixade detta. Du är en ängel, jag är evigt tacksam!)


"...and last but not least... T-ROCK-ADERO!!!"

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards