Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Herr Dunderskägg - 20 september 2009 00:02


Ni som bara sitter och väntar på att jag ska gnälla på nåt, nu har ni eran chans att gotta er.


Jag är lite halvt less på att vara singel, dock har jag ju bara varit singel i lite drygt 9 månader. Då kanske ni tycker "Ja, men det är ju mesigt...", njae... Inte för mig som varit van att alltid ha något på gång och så.

Men jag hoppas väl det löser sig snart.

Såja, nu har ni nåt att gotta er i... Det var inte mycket, men alltid något!


Helgen har väl inte varit sådär toppenbra, men jag har i alla fall lärt mig ett nytt ord, som jag så snyggt uttryckte mig igår när jag fick en filt kastad över mig och inte var redo för det. "Huffloufh..."! Och det var tydligen ett uppgivet huffloufh... Enligt Svensken... Men han är inte riktigt klok heller, så det jämnar ju ut sig. Men go' är han. Fick prata med en Madde igår med, trevlig tjej det där, men dock lite lumpenskadad... Vi kommer snart ner till Jönköping, no worries! Jag är taggad som FAN!


Annars har jag satt dom sista plintarna med Victor med, hjälper mer än gärna till nån mer gång, bara att ringa vettu...! Sen ut med hundar och samlade på mig lite fästingar som jag upptäckte idag när jag kom hem och skulle duscha. Jo, idag har vi ju repat med! Med en ny gitarrist i bandet, då Jonas kommer sluta i bandet och dra sin kos utomlands. Önskar dig all lycka och att allt går bra.


Joel är ny kompgitarrist (även om han kommer tävla med Svensk om att kanske dela platsen som leadgitarrist), och allt funkade skitbra idag. Repade ihop en ny låt. Den är låååångt ifrån färdig då, men det är en start. Vi har fyra verser, två refränger och en bridge/avstickare... Mysig låt det där, rejält röj med tunga influenser med såklart. Stoner/doom/death... Nånstans där...


Fan, jag vill på bio snart med... Var aslängesen! Har väl inte varit på bio sedan Pirates of the Carribean 3 gick på biograferna. Och det är ju ett par-tre år sedan... Men ingen vill ju gå på bio med mig! Jävla stil!

Sen är jag sugen på att dricka ett par Morgan/Cola och några andra groggar... Men det blev ju inget partaj denna helgen heller! Jävla stil... Det är faaan dåligt med hemmafester nu för tiden. Försöker alla spela Svensson och i ett desperat försök att verka vuxen, sluta festa? Jävla stil det med tycker jag...


Nej, någon att dela natten med vore ju inte allt för kasst alltså... Saknar den där tryggheten man känner när man vaknar upp bredvid någon man tycker om och bara får ligga och titta på henne medans hon sakta men säkert vaknar till liv på morgonen och med det där sömniga leéndet försöker pressa ut "God morgon..." utan att riktigt lyckas, utan får försöka ett par gånger... Haha...


Näe, ska väl se ifall det är något värt att se på dumburken nu... Hoppet för det är ju inte särskilt stort, men...

Vi hörs va?!


With love. Yours truely. [DannyDee]

(Förresten, vill ni nå mig ang. något går detbra att skriva kommentar eller adda mig på msn; Pigge_piggsvin@hot... Ja ni kan nog resten tror jag? Så ska vi se att vi kan diskutera loss litegranna... Eller bara snacka skit?)

---


"Va' saru'? Apotektsspegel?"

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards