Stay True! Stay Awesome!

Direktlänk till inlägg 30 september 2009

TACK!

Av Herr Dunderskägg - 30 september 2009 17:58


Ett stort tack till alla som följer min blogg, och får mig att känna mig som en bra skribent här på min lilla blogg. För andra månaden i rad är 500-gränsen nådd och jag hoppas min blogg kan nå nya höjder de kommande månaderna.
Även om jag inte direkt har haft särskilt mycket vettigt att komma med senaste två månadern lovar jag er, min blogg kommer bli mer inriktad på olika ämnen framöver. Det gäller väl bara att hitta nischen först antar jag?

Tack för alla fina, och korkade kommentarer från er alla. Till er som hatar mig - keep up the good work. Ni gör bara min blogg roligare att följa. Lite utav kapitel på kapitel om hur korkade ni är. And I love it. Att ni som ogillar vad jag skriver och står för, fortfarande följer min blogg, tycker jag är rätt kul. Och ja, jag vet att ni fortfarande följer den.

Ni som följer den via facebook och bilddagboken (där jag gör reklam för bloggen of course), ett stort tack som sagt.

Tror jag har fått tag på en karikatyrmålare förresten. Hoppas han håller måttet, jag håller på dig "Sorken"!
Vår logga kommer bli ascool. Jag gillar't - som Agge skulle ha sagt!


---


Ännu en dag närmare Torsdag, då Nicke kommer upp från Skövde. Någon förresten som är på att dricka i helgen någonstans? Bara för att, eller dra en krogrunda? Hojta för fan!

---

Händelsefattig vecka i övrigt, vilket inte är så ovanligt. Men nästa vecka blir det väl att hänga hos Victor igen och hjälpa till med huset så gott det går. Går fort framåt nu! Vilket är kul. Takstolar är byggda och skall resas inom kort, väggarna lär väl inte dröja så länge det heller. I alla fall stommarna börjar bli klara... Sen ska det ju läggas golv, isoleras och sen ska vi fixa fasaden osv. Hoppas jag får vara med och bygga och snickra lite, och känna mig duktig istället för att bara sitta hemma och så.
På tal om det ja, jag har börjat bli lite mer aktiv i mitt jobbsökeri, sex sökta jobb på två dagar, och fler ska det bli innan veckan är slut. Ska ringa runt lite med tänkte jag. Nackdelen är ju att det är så ÄCKLIGT dyrt att ringa fasta nummer på dagarna när man har kontantkort. Nåja, smällar man får ta...

Linn var över en kortis idag på lite kaffe och smörgåstårta. Det var riktigt nice... Och gott för att säga som så.
Linn, min vän, vad vore jag utan dig?! Du är guld värd!

Som ni ser bloggar jag lite för bloggandets skull idag, och ber om ursäkt att jag hoppar av och an på olika ämnen.
Ska som sagt bli bättre med att blogga om lite mer vettiga saker framöver. Men sånt som visar sig antar jag.
Ska väl kanske börja blogga lite mer om musiken och så, även om jag inte är så jäklarns bra på sånt. Alltså, jag är bra på musiken... Men att hitta några schyssta saker att blogga om INOM musiken är en helt annan femma.

Kom med ideér!

Nej, nu blir det matlagning, pytt-i-panna, stekt ägg och rödbetor! Kalasmat!
Hörs snart igen mina trogna små fans!


.....
"Ingen är så dum, att han då och då gör sig dummare."
- Stanislaw Jerzy Lec

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herr Dunderskägg - 29 april 2017 23:35

För 16 månader sedan ändrades mitt liv, radikalt.   Jag blev lämnad av den största kärleken jag någonsin haft. Hela min värld vändes uppochned och jag hamnade i ett chocktillstånd som släppte 6 månader efter att förhållandet tagit slut.  6 måna...

Av Herr Dunderskägg - 17 mars 2017 23:19

"Tyst. Säg inget." berättar hjärnan."Ingen kommer ändå att lyssna.", fortsätter den. Jag måste ändå få ur mig mina tankar. Hela min kropp skriker "NEJ!! SÅ JÄVLA ONÖDIGT ATT KLAGA!!" Ja... Kanske... Men... Jag behöver en kram. Jag behöver en lu...

Av Herr Dunderskägg - 10 augusti 2016 16:07

  Inget ont som inte har något gott med sig, brukar det ju heta. Nej, precis. Men ibland tar det tid innan man upptäcker att det faktiskt kanske finns något gott i allt elände.   För lite mer än 7 månader ändrades mitt liv totalt. På bara en mi...

Av Herr Dunderskägg - 30 juni 2016 17:26

  Här sitter jag. Nyss hemkommen från jobbet.    Här sitter jag. I min lägenhet.    Här sitter jag. Med tårar rinnandes längs kinderna.   Här sitter jag. Ensam.   Livet blir inte som man väntat sig. Det är en sak som är säker.    ...

Av Herr Dunderskägg - 28 juni 2016 17:34

  En vilsen själ i en allt för stor och otydlig värld.   Jag kanske syns mer än jag borde. Jag tar nog mer plats än vad jag förtjänar. Jag låter mer än vad folk orkar höra på. Jag kanske är överdrivet på.    En stor personlighet i en ...

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards