Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Herr Dunderskägg - 3 december 2009 17:27

Sitter och kikar på youtube och hittade en video jag såg för ett par-tre helger sen. Sjukt kul, jag kan inte sluta garva. Det är en parodi på Gunvald Larsson i Beck när han intervjuar en snubbe. Ett par killar som har dubbat till en egen tolkning för hur munnen rör sig på Gunvald och den förhörde. Enjoy this one!



Har just kommit hem från Norrköping efter att ha följt med älskling när hon hämtade ut lite medicin på Apoteket. Nu ska vi dricka kaffe och kika Scrubs. Blir bara mys hela kvällen. Imorrn ska vi ju festa som bekant. Kommer bli en kanonkväll tror jag allt. Sen kommer jag hem på Söndag igen. Så håll ut mina små vänner, snart är jag tillbaka och gör er sällskap igen.


Fa-an... 21 dagar kvar till jul nu och jag är inte klar med klapparna. Det är faktiskt lite dåligt, jag som lovade mig själv att köpa alla tiiidiiiigt! Typ i Augusti - September redan. Men jag kan ju aldrig få det att stämma så... Haha... Nåja! Väntar fortfarande på snön med. Men enligt Klart.se så ska den komma nästa vecka. Får hoppas att prognosen håller sig enda tills dess... Annars blir Daniel ledsen i ögat och gråter några krokodiltårar! Och det vill ni väl inte? Och sitter fortfarande och funderar på nyår.


Ska höra med pojkarna när jag kommer hem ifall de vill ordna nåt. Eller ifall de är hoppfulla på en spontanfest på nyår som vanligt... Det visar sig som sagt! Nej ska sluta tjata om det nu... I några dagar igen i alla fall...


Näe, nu ska jag dricka kaffe och prata skit med svärfar! Hejsans!


__________________________
"Hälften går åt höger, hälften går till vänster och resten stannar i mitten."
- Rolf Zetterlund

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards