Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Herr Dunderskägg - 27 december 2009 16:30


Dagens dagens. Efter en seg start på dagen känner jag mig som en människa igen. Satt hos Jocke (Honkanen) och glöggade igår, och spelade lite Wii och snackade MYCKET skit. 


Nog om detta, det var kvällen då mycket gick fel också, men där saker också kunde lösas på ett eller annat sätt.
Vi börjar med Freddans snedsteg, eller hur man nu ska säga...?
Han satt och sms-raggade på en tjej från Alunda (som han såklart skulle ha sex med senare, visade det sig), och när han satt och smsade så råkade ett rätt... Sexuellt sms gå iväg till INGUNN... Till råga på detta, så smsade Freddan från JOCKES mobil. Så ja, ni kan ju gissa om Jocke blev rädd. Så han skickade iväg Freddan för att ringa till Ingunn att förklara hur det låg till.


BIG mistake.


För Freddan på fyllan, eller ja, när som helst - är KASS på att förklara saker och ting på ett BRA sätt. Han är, rakt på, om man säger så. Nästan FÖR rakt på när han ska förklara. Så det blev ju ännu mer skit. Så Jocke fick ringa upp Ingunn igen och förklara på sitt sätt om vad som hänt, och att allt blivit snett.


Freddan kommenterade det hela såhär: "Jag är bara socialt missanpassad." vilket var en av kvällens höjdpunkter. Hur kan man INTE garva åt en sån kommentar?!


Sen råkade jag och Victor hamna i en dust också. Det var bara nåt som gick snett uppe i hjärnkontoret när Victor började slå på mig och peta på mig som han ALLTID ska göra. Men denna gången orkade jag bara inte med hans ettrighet, och råkade väl vifta till han i plytet. Var av han blev rejält irriterad på mig. Vilket, såklart, är förståeligt. Var ju jag som reagerade fel, men jag ledsnade bara totalt på han just då och ja... Jag fick en liten adrenalinkick och gav han en flata på kinden. Jag bad fort om ursäkt, för det var ju inte alls meningen att det skulle bli så. Hoppas han kan förlåta mitt idiotiska beteende bara, så detta inte hänger kvar... För Victor är ändå en av mina närmaste vänner!


Nåja, vart 4-5 starka (hemmagjord) glögg-glas innan kvällen rundades av framåt halv fyra på morgonen, nånting sånt. Stackars Emelie som var tvungen att köra hem mig och Björta innan hon skulle tillbaka till Jocke, för att hämta Suniva, och sen återigen sätta sig i bilen för att åka hem till Enköping. Det är en bit....
Men jag är mer än tacksam för skjutsen, och jag hoppas hon kom säkert hem imorse. Tack igen Emelie!


Idag har det som sagt varit segt. Bara legat i soffan hela dagen fram till typ tre nu i eftermiddag. Herrejävlars... Men men, efter en dusch, rakning och 4 mackor är man som en människa igen! Ska väl gå till ICA och handla mjölk med... Så jag kan göra lite kaffe! Är bra sugen... Får väl runda av här. Hoppas ni haft en bra helg ni med.


PS. TACK, för att ni för femte månaden i rad lägger min blogg i 500-gruppen! Känns skitkul att ni gillar bloggen! Hoppas ni kan hjälpa mig över 600 någon månad framöver med. Tack igen!

_______________________________
"Jag anser, att ett homoäktenskap,
är något som bör äga rum mellan en man och en kvinna." 
- Arnold Schwarzenegger 



Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards