Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 23 december 2009

Av Herr Dunderskägg - 23 december 2009 16:44


Klockan 21.00 vill jag att ALLA slår igång Julradion. För då kör låttävlingen igång, där mitt bidrag finns med i startlistan.

Audiotoxic - Julen är här (Man undrar hur Tomten rår)

 Vore SJUKT snällt om alla kunde rösta ett par gången på mitt bidrag. Man kan vinna ett Nintendo Wii + Super Mario Bros & Wii Sports. Vore riktigt kul att nån gång få VINNA en låttävling. Har ju slutat tvåa tidigare, men man vill ju såklart vinna.

Men sen undrar man ju hur bra de andra bidragen är. De kanske utklassar mig TOTALT och har kört världens PR-race för att få den att vinna. Vem vet?!

Snart bär det av till Jönninge för lite julmys! Ska bli mycket trevligt. Var ute och gick en sväng idag med, med Alicja. Mycket trevlig tös. 
GIck upp till Gimodammen och tillbaka, var riktigt skönt väder ute idag. Perfekt för en promenad. 

Hoppas ni hjälper mig fram till en vinst!
Tipsa gärna era vänner ockå via facebook eller liknande. 
Tack på förhand!

Ni hittar julradion HÄR: www.julradio.se  

____________________________________
"Frågan är inte hur gammal man är.
Utan hur man är gammal."
- Anker Aggebo 

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards