Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Herr Dunderskägg - 29 december 2009 15:17


Såja, då var kontraktet påskrivet och klart! Så jäkla skönt att ha sånt kirrat.
Imorgon blir det en sväng till Uppsala för att hämta musikanläggningen hos Estradljud. Blir bara bättre och bättre detta!

98 anmälda till festen, som kommer bli en riktig kanonfest. Björn var och köpte en fyrverkeritårta idag med. Så jag uppmanar gäster att, om ni vill, så får ni ta med egna pjäser.

Samtidigt håller jag på att fixa nyårslista på Spotify, ska köpa ett premiumkonto så vi kan köra det på offlinemode. Det blir majsigt!
Det är allt från dansband till hårdrock, techno till rockabilly. Allt för att nöja så många som möjligt som kommer på festen. För det kommer ju vara en hel del olika människor som kommer.
Och alla har inte samma musiksmak, och för oss som är runt 22-25 har vi riktiga gamla slagdängor från 90-talet! Vad sägs om DJ Bobo, Haddaway, Pandora, Capella och många fler?! Rätt nice, yeah?!
Har även lite tryckare, så det blir lite mys på dansgolvet! Jag hoppas ni gillar't!!

Och vet ni förresten? Bara för att hoppa mellan ämnena lite...

Jag fick höra Märta (min brorsdotter) säga mitt namn för första gången igår!!! Hur nice var inte det då?! Jag blev alldeles jätteglad när hon sa "Danii.."!!
Hon är förjäkla söt den ungen! Agerade även tomte, men hon var allt lite reserverad emot mig i början. Och lite tveksam om hon vågade hämta paketen från mig. Men hon är ju stora tuffa tjejen nu!

Fick precis mina pengar också! Det var riktigt trevligt. Så nu är hyra och elräkning betald. Linn ska ha 200 kronor också. Sen ska jag även ta ut 600 kronor för att betala Estradljud för ljudet med. Blir majs!

Kommer ha ovanligt mycket pengar denna månaden över till nöjen/sprit! Hehehe...

Näää... Nu ska jag surfa vidare! Ha en bra dag mina små bloggföljare!

Oh, just det... Ni är SÅ nära på att hjälpa till 600 unika läsare denna månaden! Keep up the good work! Ni är guld! TACK!

_________________________________
"Handbollen kommer i sammandrag efter denna sportsändning,
så ni som vill se den skall blunda nu. Sverige - Danmark 23-20.

- Arne Hegerfors 

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards