Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Herr Dunderskägg - 9 december 2009 23:07


I'm back with the blogging igen... Och denna gången tänker jag upplysa er litegranna! Det är så va, att jag, Nicke Ohlsson och Jessica W har lite i tankarna att försöka fixa en nyårsfest i Tuna Bygdegård. Vi ser gärna att fler är med och fixar. Vi har redan kommit överens om att den grupp som fixar detta, tar lika mycket ansvar var för sig, istället för att en ska ta all skit OM det skulle hända att något går sönder eller dylikt. VI måste ha hjälp att fixa lokalen (först och främst såklart), fyrverkerier, ljud/ljus (högtalare, EQ, slutsteg, playlists/CD-skivor osv osv osv)!


Och detta blir en liten intressekoll om det finns något intresse. Jag har skapat ett evenemang  på facebook och jag har skickat ut evenemangsinbjudan till 76 personer, och jag väntar svar från er alla. Alla får självklart ta med sig en respektive eller en vän.


Nyårsfesten kommer vara som ett knyt. Alltså, att ta med eget käk och egen dricka. Ett gott humör, cigarr om man vill röka det, ta gärna på er lite finare kläder. Vore kul om det blev en lite klassig fest.


http://www.facebook.com/event.php?eid=200762512566&ref=mf här är länken till evenemanget på FB. Se till att ni håller er i skinnet bara. Vi vill inte ha något bråk eller skit, som det kan bli när man bjuder in såhär.
Vi vill ha svar snarast, så vi kan boka lokalen. Kolla ifall ni är lediga från jobb och familjegrejer.


Det kommer bli inträde på runt 40-60 kronor för att täcka upp lokalkostnaden. Och ju fler som kommer, ju roligare blir det. Jag har för mig att Tuna Bygdegård tar runt 150 personer. Och det vore kul om vi kunde få dit närmare 100 personer i alla fall. Det blir musik och dans och bara en riktigt kul kväll med er om ni vill komma. Fixa skjuts eller sovplats i närheten. Fast som alla vet, så brukar sådant ordna sig förr eller senare.


Hoppas uppslutningen blir stor. Jag ser fram emot detta sjukt mycket!
Tack på förhand.


___________________________________
"Att försöka, är det första steget mot misslyckande." 
-
Homer Simpson 

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards