Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 31 december 2009

Av Herr Dunderskägg - 31 december 2009 00:54


Timmarna rusar iväg och vi är minde än 24 timmar ifrån ett helt nytt år!
Helt otroligt att det redan gått tio år av detta årtusende. Helt crazy vad tiden flyger iväg! Nåja, fick en kommentar av mamsen nyss, och tydligen så är jag Märtas favorit nu för tiden.

Hon tror att jag ska vara där när hon vaknar och hon frågar efter mig hela tiden. Det gör mig alldeles rörd. Nästan till glädjetårar. Jag längtar till en egen liten knodd. Det är en sak som är säker i alla fall!
Men får nöja mig med att vara fabror och snart morbror så länge! Kul att man göra intryck så tidigt i ett barns ålder. Hon är knappt två år gammal och har redan fäst sig vid mig. Det känns faktiskt stort för mig! 

Nåja, som sagt... Tiden rusar iväg och så märkte jag att klockan snart är ett. Sicken koll man har. Jag ska väl inte ta och skriva så mycket mer antar jag.
Ska bara tillägga att allt nu är ordnat inför festen.

Ljudet är hämtat, dekorationerna fixade och en armé av stol och bordslyftare! Känns nice att många ställer upp och hjälper till! Hoppas de hjälper till lika mycket när det behöver städas! Hehehe... Kan behövas! Det får vi diskutera imorrn (läs; idag) när viska mötas och gå igenom allt och bära borden och stolarna och rigga ljudet.
Det var ju inga dåliga grejer vi fick hyra direkt. Trodde det var ett halvbra system, men tydligen ligger basen på 2000 watt, så man kan nog kräma på lite, beroende på hur mycket mixerbordet klarar av, såklart!

Nåja, ett stort tack till Pelle i alla fall som hjälpte mig hämta grejerna i stan och för gott sällskap under ett par-tre timmar där på eftermiddagen.

Vill tacka för detta år, och för att ni så troget följer min blogg, och jag hoppas på ett ännu bättre bloggår 2010. Ni ska ha ett stort tack, och hoppas att ni alla får en underbar nyårsafton. Så hörs vi åter i början på Januari då!

Gott nytt år till alla mina vänner, och alla andra jag inte känner!
Puss på er!

_______________________________
"Sex utan kärlek är bättre än inget sex alls."
- Hugh Hefner 

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards