Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 30 december 2009

Av Herr Dunderskägg - 30 december 2009 10:24


Jag är imponerad över att ni hjälpt mig över 600 unika läsare för första gången! Det känns jättekul, verkligen! Trodde kanske min blogg skulle ligga nånstans emellan 200-400 läsare, och även där tvekade jag. Men jag är verkligen tacksam för att ni följer min blogg så troget! En eloge till er!

Ska snart åka med bussen från Gimo och möta upp Pelle i Alunda, för att sen åka till Gränby för att gå på systemet och Pelle skulle byta nån tröja sa han visst. Och sen vidare ner till Estradljud för att hämta ljudanläggningen! Kommer bli nice som fasen!
Sen ska vi lämna av det, så tar jag bussen hem sen igen! Så kan det gå.
Får bara inte glömma att köpa cigarr när jag är inne vid Gränby.

Sen när jag kommer hem ska jag fortsätta min jakt på partylåtar till nyår. Och ni som läser får GÄRNA lägga in låttips i en kommentar! Allt är välkommet.


Satt uppe inatt och kikade JVM, och vilken match småkronorna gjorde. Slog en av guldfavoriterna, Ryssland, med komfortabla 4-1! Ryssarna hade många farliga chanser, men Markström i målet var en klippa igår. Jag är imponerad över det Svenska laget!

Nåja, får väl skynda på lite nu. Bussen går 11.05 från Gimo, och jag har inte druckit mitt kaffe. Eller ja, nu sitter jag och sörplar!
Får heller inte glömma att jag ska köpa rödbetssallad och grönsaker och två baguetter till nyår åt mig och Björn. Jag gör en till Björn som tack för skjutsen igår till och från Tuna!

Sen kanske man kan kika på nån sjysst slips inne på Dressman eller så. Jag har så dåligt med slipsar så. Och skulle behöva en snygg till nyår. Nåja, vi får se vad dagen bjuder på. Nu ska jag dricka mitt kaffe och sen knalla till bussen!

Hörs och ses, och om vi inte gör det så får ni ha ett  GOTT NYTT ÅR!!!!!!!! 

________________________________________
"Jag fick ta rabiessprutor efter att ha bitit huvudet av den där fladdermusen.
Men det är okej. Fladdermusen fick ta Ozzysprutor.

- Ozzy Osbourne 

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards