Stay True! Stay Awesome!

Direktlänk till inlägg 18 februari 2010

Lesspåsnön.nu

Av Herr Dunderskägg - 18 februari 2010 16:03


Jorå, jag är en ANING less på att det hela tiden ska envisas med att falla ny snö.
Och ikväll/inatt så ska det tydligen falla nästan två nya decimeter nysnö. What the hell liksom?!
Ska det vara så svårt att slå om till vår? I och för sig så befinner vi ju oss "bara" i slutet på Februari. Så det kan bli ÄNNU en månad med snö om vi har otur. Men vi hoppas på en tidig vår. Eller hur folket?

Sitter här och är bitter. Men det kan bero på att jag inte ätit något typ... Nästintill 48 timmar. Jag har bara inte haft någon matlust. Inte känt för att äta överhuvudtaget. Men idag ska jag lyxa till det istället, och fixa en kycklingwok á la Daniel! Det kommer bli nice. Är ju rätt hungrig liksom.
Sen har jag sjukligt ont i mina muskler, men det kan ju också vara för att jag inte ätit något. Hehe, sen kan det även ha med att jag sover helt sjukt konstigt om nätterna. Ligger helt vridet... Nåja...

Men ja, jag vill att det ska bli vår... Och det fort! Jag vill ut och köra jänkare, eller hur Ramona?! Haha! Hoppas hoppas hoppas! Jag blir helt pepp när jag bara tänker på det!

Sitter och drömmer lite nu och lyssnar på lite rockabilly. Detta kommer bli den bästa våren/sommaren EVÖÖÖR! Jorå, jag lovar!


Någon som har en skyffel att låna ut? Jag måste få bort all jävla snö som ligger på min uteplats. Man får knappt plats två personer där ute nu. Så säg till om ni har någon... Ligger liksom fyra decimeter snö där ute... Jag blir less!


Sen vore det nice om någon hade en brun byrå till övers. Som man kan köpa billigt? Får fan inte plats med alla mina kläder i den byrån jag har. Spelar ingen roll hur jag viker dom, dom får ändå inte plats... Det suger! Så hojta till om ni har någon som står.


Nu ska jag röra mig. Ha det göttans!

_______________________________________

En jordnöt innehåller lika mycket fett som en kilometer gurka.

 
 
Ingen bild

Jag

20 februari 2010 11:30

Asså tog du åt dig av vad "heliga Helge" skrev? För din blogg har blivit dötrist sen dess... Inget komiskt från ditt liv, och inget som man kan skratt åt, eller har du helt enkelt släppt allt de skitsnacket och vuxit ifrån det?
Min fråga till dig är alltså:
Tog du åt dig?

 
DannyDee

DannyDee

21 februari 2010 11:28

Jag tog inte åt mig alls. Jag har bara inte orkat skriva blogg på ett tag nu. Ska ta tag i det igen. Så, mitt svar till dig är: NEJ!

Varför gömmer du dig bakom ett alias? Är DU feg?

http://dannydee.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jag alias madelene Urge

21 februari 2010 13:57

Nej, jag är inte feg, men jag säger vad jag tycker o tänker, precis som du.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herr Dunderskägg - 29 april 2017 23:35

För 16 månader sedan ändrades mitt liv, radikalt.   Jag blev lämnad av den största kärleken jag någonsin haft. Hela min värld vändes uppochned och jag hamnade i ett chocktillstånd som släppte 6 månader efter att förhållandet tagit slut.  6 måna...

Av Herr Dunderskägg - 17 mars 2017 23:19

"Tyst. Säg inget." berättar hjärnan."Ingen kommer ändå att lyssna.", fortsätter den. Jag måste ändå få ur mig mina tankar. Hela min kropp skriker "NEJ!! SÅ JÄVLA ONÖDIGT ATT KLAGA!!" Ja... Kanske... Men... Jag behöver en kram. Jag behöver en lu...

Av Herr Dunderskägg - 10 augusti 2016 16:07

  Inget ont som inte har något gott med sig, brukar det ju heta. Nej, precis. Men ibland tar det tid innan man upptäcker att det faktiskt kanske finns något gott i allt elände.   För lite mer än 7 månader ändrades mitt liv totalt. På bara en mi...

Av Herr Dunderskägg - 30 juni 2016 17:26

  Här sitter jag. Nyss hemkommen från jobbet.    Här sitter jag. I min lägenhet.    Här sitter jag. Med tårar rinnandes längs kinderna.   Här sitter jag. Ensam.   Livet blir inte som man väntat sig. Det är en sak som är säker.    ...

Av Herr Dunderskägg - 28 juni 2016 17:34

  En vilsen själ i en allt för stor och otydlig värld.   Jag kanske syns mer än jag borde. Jag tar nog mer plats än vad jag förtjänar. Jag låter mer än vad folk orkar höra på. Jag kanske är överdrivet på.    En stor personlighet i en ...

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards