Stay True! Stay Awesome!

Direktlänk till inlägg 26 februari 2010

Spelning @ Queen Victoria - 12/3 !!

Av Herr Dunderskägg - 26 februari 2010 15:55


Nu är jag helt bokad och klar, och jag hoppas att det dyker upp folk som vill stötta mig och bandet jag öppnar för. Huvudakten, John Meets Jane, spelar thrashig dödsmetall med influenser ifrån många stora band, såsom Amon Amarth osv osv...

Ni kan gå in och lyssna på deras lite äldre låtar på:
www.myspace.com/johnmeetsjane 


Spelningen är på:


Queen Victoria (Fd. Fredmans),

Drottninggatan 12, Uppsala.

Datum: 12:e Mars
Tid: 21.00 - 02.00


Inträde: 0 kr.

Åldersgräns: 18 år.


Ta med ölpengar, ett gott humör och förvänta er en kväll fylld av bra musik!

Vill att så många som möjligt kommer och stöttar oss! Skulle vara grymt om ni ville göra mitt första solo-framträdande så minnesvärt som det bara går att få det!


Ser fram emot att spela inför vänner, bekanta och nära och kära! 
Tack på förhand! 


__________________________________

Det krävs att man sniffar ca 20 000 liter "Kefir - Den ryska filen",

för att man ska bli hög.

 
 
Ingen bild

mamma

26 februari 2010 16:40

Va glad jag är för din skull nu Daniel! Jag önskar dej såå mycket lycka till!! Hoppas det blir en kanonkväll för dej!!
Kommer att hålla alla tummar jag har ;)
kram Mamma!

 
Robban

Robban

9 mars 2010 14:19


här got folk har ni något som borde spela på er klubb!

SIR REG - "Celtic Prog Punk" Från Swe/Dublin

http://www.myspace.com/sirregband

bokning: anarkopuxnrecord@gmail.com

http://www.myspace.com/sirregband

 
DannyDee

DannyDee

9 mars 2010 14:47

Robban, jag ska snacka med klubbchefen. Och finns intresset att boka er, lär ni märka det! :) Men jag har i alla fall tipsat han om er. På återseende!

/D

http://dannydee.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herr Dunderskägg - 29 april 2017 23:35

För 16 månader sedan ändrades mitt liv, radikalt.   Jag blev lämnad av den största kärleken jag någonsin haft. Hela min värld vändes uppochned och jag hamnade i ett chocktillstånd som släppte 6 månader efter att förhållandet tagit slut.  6 måna...

Av Herr Dunderskägg - 17 mars 2017 23:19

"Tyst. Säg inget." berättar hjärnan."Ingen kommer ändå att lyssna.", fortsätter den. Jag måste ändå få ur mig mina tankar. Hela min kropp skriker "NEJ!! SÅ JÄVLA ONÖDIGT ATT KLAGA!!" Ja... Kanske... Men... Jag behöver en kram. Jag behöver en lu...

Av Herr Dunderskägg - 10 augusti 2016 16:07

  Inget ont som inte har något gott med sig, brukar det ju heta. Nej, precis. Men ibland tar det tid innan man upptäcker att det faktiskt kanske finns något gott i allt elände.   För lite mer än 7 månader ändrades mitt liv totalt. På bara en mi...

Av Herr Dunderskägg - 30 juni 2016 17:26

  Här sitter jag. Nyss hemkommen från jobbet.    Här sitter jag. I min lägenhet.    Här sitter jag. Med tårar rinnandes längs kinderna.   Här sitter jag. Ensam.   Livet blir inte som man väntat sig. Det är en sak som är säker.    ...

Av Herr Dunderskägg - 28 juni 2016 17:34

  En vilsen själ i en allt för stor och otydlig värld.   Jag kanske syns mer än jag borde. Jag tar nog mer plats än vad jag förtjänar. Jag låter mer än vad folk orkar höra på. Jag kanske är överdrivet på.    En stor personlighet i en ...

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards