Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Herr Dunderskägg - 19 februari 2011 23:12


Hade tänkt mig krog ikväll, men så otaggad man är då?! WHY?! Känner inte alls för att ta en nykter krogrunda. Jag dricker inte ens med Måtta ikväll! Jag dricker med Inge... Inge Alco! Värt!? Näe!


Näe, får satsa på en all in-helg nästa helg! Löningshelgen och MASSOR med folk. Kan ju bara bli bra!! Gäller att komma i relativt bra tid bara... Speciellt om man ska på Bullitt... "Hej, vi får inte komma in FÖR VI KOM FÖR SENT OCH DET VAR SMACKFULLT!!" Framförhållning folk... F-r-a-m-f-ö-r-h-å-l-l-n-i-n-g!! :D Jag kan stava!


Nej, men oftast vill ju folket förkröka till midnatt och SEN dra ut. Jag är nog mer "Börja förkröka tidigt och gå ut tidigt." Ergo, att man får bra platser - även på löningshelgen!


Man MÅSTE inte vänta tills ALLT folk har hunnit ut på krogen. Det kan vara sköj om man har ett par platser lediga och det kommer random folk och sätter sig vid ens bord eller så och börjar snacka skit. Okej om Bullitt hade varit ett STORT ställe där det fanns plats med fler sittplatser, men nu är det så SJUUUUKT begränsat. Dags att se över lokalen och alternativen som (inte) finns?!


Bullitt är bra, men dom saknar just det där lilla extra. Dom skulle gå med extremt mycket mer vinst om dom hade större lokaler, liveband (lokala förmågor och osignade band från orterna runt som jag påpekat förr) osv...


Nåja... Det duger som det är också. Men jag saknar just det där med liveband. Grand SUCKS, för där får man inte dricka ens en droppe, för då kommer man inte in. Fjanterier. Hårdrock utan öl?! ETT SKÄMT!!! >.<


Nåja, fuck it.. Nu ska jag hälla upp ett stort glas julmust! Det är grejer det!


Stay true. Stay awesome.

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards